Recenze (163)
Za čárou (2021)
Blm v pohode, ale ceho je moc...
Zátopek (2021)
Cesti filmovi tvurci maji jednu nepeknou vlastnost: z tak mala osobnosti, ktere pravem muzeme oslavovat, udelaji vetsinou antiagitacni, velmi politicky zabarveny film…A mohla to byt gloricikace, akce a drama jak hrom…Smekam pred vykonem Neuzilovym!!
Ava: Bez soucitu (2020)
Tyto psychodelicke akcnaky pro mlady uz nejsou pro stary...
Manayek (2020) (seriál)
Kurnik nebylo to spatne ale tema furt jedno a to same a tim po case nudne…
Spravedlnost podle Spensera (2020)
Marne volani, po poslednich hojnych 20 letech nas hollywood namlsal tucne penezi naditymi akcnaky a tak ted v dobe krize nas krmi beckovymi lacinymi kousky... Je to navrat do doby Nica apod...nic proti, jenze kdyz ctu v obsazeni Wahlberg, nebo treba v Ave Jasica Chastain tak cekam pecku a ne tyto becka...
Veliká (2020) (seriál)
To BLM do filmu zkratka nepatri, Sergej, Oleg atd v black edition je jednoduse bizard...
Drahokam (2019)
pohled do hloubi židákovy duše aneb ty brdooooo....
Pomsta (2019)
Yeeees ruy ritchie v beckovem provedeni😂, smichany s pulp fiction a s tim modrym filtrem kamery to bylo very good😁
6 underground: Tajné operace (2019)
5 kusu jasnych a zaslouzenych za staronovy zanr-pravy akcnak :)) A mistni ritopichove se mohou zblaznit :D
Dokonalá loupež (2018)
Plagiatorstvi to lehce srazi, dokonalost Manova, Nirova a Pacinova tomu chybi a to moc, scenar deravy jak cednik, ale ma to sve kouzlo...