Poslední recenze (21)
Copak je to za vojáka... (1987)
dobrý
Továrna oživlých mrtvol (2009)
docela dobrý
Kill Buljo (2007)
Ujde
Poslední deníček (1)
Ahoj deníčku
Nemám náladu si na tebe něco psát :)
Ovládací panel
14. nej uživatel Ázerbájdžán