Recenze (190)
Krycí jméno U.N.C.L.E. (2015)
Jedním slovem božské, skvělá hudba a způsob ztvárnění, to členění scén černou linkou no úžasně se to sem hodí. A herci? Henry Cavill je hned po Danielu Cregivi nejoblíbenější tajný agent. Elizabeth Debicki je úžasná a ta role jí tak sedí je to jedinečné.
Zmizelá (2014)
Dokonale rozehraná hra v několika rovinách. Celou dobu jsem nevycházela z úžasu. Rosamund Pike byla naprosto neuvěřitelná. Ještě teď mi z toho běhá mráz po zádech. Skvělý režijní výkon, který ukazuje několik různých náhledů na jednu událost. Jednoznačně si 5 hvězd zaslouží.
Atlas mraků (2012)
Jsem naprosto fascinovaná a uchvácená. Přála bych si aby příběhy pokračovali. Tři hodiny trvající film, my vůbec nevadily. Proměny jednotlivých herců byli až neuvěřitelné.
Nedotknutelní (2011)
Je to tak čistý a upřímný film, který jsem dlouho neviděla.
Temný rytíř povstal (2012)
Děkuji Christophrovi Nolanovi že mi připomněl proč miluju filmy a návštěvy kina. Film, který trvá dvě a půl hodiny a na celý ten čas Vás připoutá do křesla, rozbuší Vám srdce a lapete po dechu co bude dál.
Sex ve městě (1998) (seriál)
Asi jsem vážně vysazená na New yourk, ale podání války mezi můžským a ženským pohlavím s komentáři půvabné Carrie Bradshaw mi přirostl k srdci.
Prázdniny v Římě (1953)
Audrey v jedné ze svých největších rolí. Ona mladičká a roztomilá Gregory naopak postarší, charizmatický a protřelí životem. Dohromady tvoří skvělí pár, kterému sekundují vtipné scénky a úžasný závěr. Jeden z mých oblíbených filmů.
Sim Salabim (2008)
Kdo by ho nechtěl mit doma?
My Fair Lady (1964)
Kouzelný příběh a některé písně si broukám ještě teď. Audrey Hupbern opět zabodovala jenom ten její ječivý hlas nemůžu nějak vypudit z hlavy.
Sex ve městě (2008)
Popravdě díly, které jsem viděla ze seriálu by se dali spočítat na prstech jedné ruky, ale k filmu to nepotřebujete. Je báječný a vtipný i bez toho.