charge

charge

Česko

21 bodů

Moje komentáře

od nejnovějšíchpodle abecedypodle hodnocenípodle roku vzniku filmu
<< předchozí 1 2 3 4 6 9 11
    • 11.4.2019  15:08

    Sice je zde k vidění plejáda afrobuzen, avšak vizuálně hodně zdařilá podívaná s top atmosférou 80. let. Hudba, až na závěrečný songy, která zde v podstatě hraje hlavní roli, je ale jinak dosti plytká a příběh samotnej neni nijak zvlášť strhující, což se dalo čekat, ale ne vyloženě špatnej. Tři dějový linky vzájemně se o sebe tříštící, profesní, milostnej a z rodiny kde vévodí agresivní fotr trýznitel. Taky musim vyzdvihnout výběr hereček, žádný vychrtlý kostice zde nečekejte. 60%

    • 7.2.2019  14:07

    Pozor schizofrenik vraždí, dost omšelý, hned od úvodu je jasný o co se bude jednat a kam film bude směřovat, takže už potom nemá v podstatě čím překvapit, nuda se tudíž dostaví celkem rychle, příběh se navíc ničím nevymyká a o nulový atmosféře ani nemluvě, jakoby ani neměl základ, na kterým by stavěl a do toho se tam ještě motá cáklej fotr experimentáror. 15%

    • 19.12.2018  19:30

    Naprosto nudnej příběh o stárnoucím gangsterovi, šilhající po penzi. Uhlazený a sterilní postavy s jejich kecy a zajímavost příběhu na stupnici 0, napětí a akce k smíchu a je mi úplně jedno v jaký době film vznikl. Znám snímky i mnohem starší, který jsou neporovnatelně lepší. 10%

    • 18.12.2018  16:56
    Nezvěstný (1982)
    ***

    Sterilní politickej thriller, u kterýho se vám nestane, že byste napětím ani nedýchali. Záhadný zmizení syna a manžela a jeho následný hledání po nefunkčních úřadech rozvrácenýho státu je absolutně nezáživný a i přes hrůzný prostředí plný strachu o život a mrtvol v márnicích a chilských ulicích postrádá jakoukoliv hutnou atmosféru. Jediný co film udržuje při životě je závěrečný rozuzlení, na který se ale čeká až neúměrně dlouho. 40%

    • 24.11.2018  18:34

    Naleštěná bída sázící jen na songy, který si ale můžu kdykoliv pustit samotný bez filmu. Čekal jsem životopis ve stylu Klubu poslední naděje, nebo I love You Phillip Morris a písně jen jako kulisu, nikoliv velkolepou show, která nadívá jinak poměrně nudný pasáže. Na životopisný sekvence o začátcích kapely, prosazování se v showbyznysu, odmítání komerce, nahrávání ze studií, turné, krize atd. se kladl až zbytečně moc velký důraz, naopak záležitosti jako osobní život Freddieho, jeho lovestory, osobní nesnáze apod. proběhly filmem moc zbrkle. Kde jsou ty monstrózní párty, nezřízený život plný drog, divokých večírků, nezávaznýho sexu? Zde to vyznělo jako sešlost pár přátel někde ve vile. Jelikož příběh končí Live Aid z roku 1985, bylo mi jasný, že poslední léta a s tím spojená legendární skladba The Show Must Go On zde neproběhnou, což je škoda, ale tvůrci asi chtěli skončit někde na přelomu. Mírný zklamání 60%

    • 28.10.2018  14:25

    Heinekenovo pivo stojí totálně za hovno, navíc skupováním a částečnou likvidací pivovarů a tím i konkurence po Evropě sice ponechá původní nálepku, ale to co se potom prodá v půllitru, nebo láhvi, má ve výsledku podobnou kvalitu, jako jejich produkt z ústředí, někdy i horší. Jinak film samotnej ničím nepřekvapí a akorát se snaží poučovat o tom, že krást je špatný a život zloděje únosce už nikdy nebude takovej jako předtím. 30%

    • 28.10.2018  14:07
    Nevinný (1976)
    *

    Jeden velkej prd k uzoufání klasickýho klišé milostnýho trojúhelu, kdy si majetnej a hovnodělající pičus s trapáckým knírkem, udržuje nudný manželství sice s hezkou, ale nezajímavou a energii vysávající ťunťou a bez okolků se věnuje ošklivější, avšak energičtější běhně, to všechno zabalený v hávu konce 19. století, kde každej čumí jak kdyby si právě šlehnul a všichni akorát otravujou svýma uhlazenýma žvástama, zproštěných veškerých emocí, divák se pak už jen modlí, aby utrpení tohohle veledíla skončilo. Od Luchina Viscontiho všechno co jsem viděl nestálo za nic. Dlouhý, nudný. 10%

    • 5.4.2018  22:46
    Pařba ve Vegas (2009)
    odpad!

    Ty vole, co tohle jako mělo bejt? Až se mi chce z toho blejt. Trapný a nudný zároveň. Galifianakisova hláška "Žil tady César? Ne. Věděl jsem to" mě utvrdila v tom, že se jedná přímo o velesračku a ukončil projekci. Po pauze jsem to sice dokoukal, ale víceméně jen ze setrvačnosti . Celej film provází jedna ubohost za druhou a vtipnýho na týhle žaludovině není ani v jediným okamžiku zhola nic. Jediný co stojí za zmínku je zpětný hledání toho, co se vlastně na megapárty v předešlý noci stalo, ale to jsem viděl už nesčetněkrát jinde a v neporovnatelně lepším podání. Sice bláznivý (asijská mafie, Mike Tyson), ale ultratrapácký, že by jeden brečel. 0%

    • 4.3.2018  23:59

    Mike Leigh je možná režisér jehož kvality jsou ve světě uznávány, ale navzdory tomu pracuje s dost plytkým materiálem a tohle drama neni výjimkou. Dějová linka o hledání svých kořenů nezaujme předevšim z hlediska fádnosti postav a ještě ke všemu v toporným britským prostředí s přehršle zbytečných scén. Věčně ukňouranou ženskou bydlící se svojí odpornou dcerou (mající za přítele retardovanou fetku vypadající jak Sean Penn) vyhledá její starší dcera, která byla po narození odložena a kterou si kdysi spíchla s černochem. Jako její mladší brácha a rodinná spojka zde vystupuje pupkáč s jeho škaredou ženou utápějící se společně ve svym nudnym životě, což zde teda platí o všech postavách. V první třetině se v ději ani nedá pořádně zorientovat, pokud si nepřečtete obsah předem, ale je to taková otrava, že vás nic v podstatě ani nezajímá, poté následuje první kontakt a ono setkání, schůzky a na závěr dá se říct trocha napětí, ale výsledek mě nepřesvědčil, abych se pouštěl do dalších projekcí tohoto umělce.

    • 15.2.2018  17:08

    Mustr (pod)průměrnýho a ničím překvapujícího thrilleru tahající z úspěchu Mlčení jehňátek, Sedm apod., což jak tak koukám nepřipomíná jen mně. Jelikož zde neni skoro žádný napětí a mysterium, nebo vyloženě legendární scéna, která by se vtiskla do paměti, divák si snímek jen stěží pustí opětovně. Stejně tak příběh plytkej ani nemluvě, vraždy, únosy, nezvěstný studentky (což má zajisté na svědomí nejspíš nějakej vrahoun - trýznitel) a vzornej vyšetřovatel - zde doktor forenzní psychologie - teda na rok 97 vážně originální. Vše přímočarý, kopírákový postavy a těch pár nejasných zádrhelů v příběhu to o moc nevylepší.

    • 15.2.2018  16:39

    Muž se třema rukama, jo je mi to jasný. Story o dvou popelářích, kteří se chtějí prosadit ve světě showbyznysu, resp. jeden z nich jako stand-up komik, ale moc jim to nejde, zlom nastává až s rašící třetí rukou na zádech. Jako zajímavý, ale mizerně zpracovaný, navíc v divným surrealistickým prostředí, který se zrovna taky dvakrát nepovedlo a nudní herci (i se třetí rukou), snad jen vedlejší postavy jako agent či majitel baru přinesly do tohohle veledíla trochu energie, jinak celkově chcíplý až bych brečel. Dva body za nápad s přihlédnutím na pravděpodobně poloprofesionální možnosti a bezprostřední odvážnost filmařů.

    • 13.1.2018  13:52
    Náhoda (1987)
    odpad!

    Šílená nuda trvající dvě hodiny, který nepomůže ani to, že je rozdělená na tři dějství, zde alternativní životy aktivního komunisty, disidenta a lékaře a všechno úplně k prdu. Extrémně nudný a táhlý dialogy, zbytečný a trapný šoustání, fádní postavy. Zatim všechny filmy Kieślowskiho, který jsem viděl byly v pohodě, Krátký filmy, Amatér, ale jakmile se někde zamíchá politika, schůze, zasedačky a podobný záživný věci, bejvá to většinou voser, Linda tam žvatlá nějaký kecy jeho děvkám, soudruhům, či odbojářům a hovno z toho. Největší zábava byla když hlavní postava opakovaně dobíhá vlak a nádražní houmles si kupuje pivo, ale jinak se jedná o shit. 0%

    • 11.11.2017  16:56
    Den kobylek (1975)
    odpad!

    Jako o čem tohle story bylo? Jo už vim, naprosto o hovně! To je přesně ten typ filmu, u jehož sledování divák musí paralelně myslet na úplně jiný věci, aby se aspoň trochu při projekci zabavil a odpoutal se tak od ubíjející nudy. Nějakej kreslíř filmových scén se snaží sbalit svojí sousedku - chlastem neustále opojenou couru, která o něj nestojí, ta si k sobě radši nakvartýruje ukňouranýho majetnýho ňoumu se kterym ji seznámil její cáklej fotr, když se jako podomní prodejce snažil udat svoji smradlavou vodu. Kreslíř to však nevzdává a společně jdou na tequilový dýchánek k Mexičanovi a kovbojovi pořádájící kohoutí zápasy. Dále je zde k vidění zákulisí Hollywoodu - natáčení filmu, večírky apod., pak nudný a táhlý žvásty hlavních aktérů, kde se občas mihne liliput s hlasem Vlasty Bedrny a retardovanej hermafrodit, kterej je v závěru rozdupán ňoumou alias Homerem Simpsonem na sračku, nakonec snovej chaos při premiéře Bukanýra a konec zvonec. Krindy pindy 0%

    • 26.9.2017  20:33
    Bolest lásky (1987)
    odpad!

    Škaredá anorektička mezi dvěma ranhojiči, tvořící milostnej trojúhel, nuda, podivný ksichty Kinský, neúměrně dlouhá stopáž na to co se tam dohromady (ne)děje. A ani zde kvalitní dabing toho moc nevylepší.

    • 8.9.2017  16:35
    To (2017)
    ***

    První polovina vypadala velice nadějně a já se těšil na každou další scénu ať už jakýkoliv linky - To, parta Nul, sígři od Henryho Bowerse - ovšem zhruba od půlky začne děj uvadat a i když se nuda vyloženě nedostaví, divák nemá pocit gradace a Kingovu tolik typickou atmosféru, která byla dosažena i v těch nejhorších filmových, televizních či video zpracováních, jsem tady taky hledal marně, byla zde víceméně jen v náznacích a film víc připomínal lekačkovou duchařinu, navíc děsivost scén hodně kazí jejich digitální úprava a zvolená nikterak zajímavá hudba, která toho moc nepodkresluje a celkově nenadchne, díky tomu všemu dohromady pak To jako horor příliš nefunguje. Taky mi chvíli trvalo, než jsem se zorientoval v postavách, resp. ohledně Stana a Eddieho, kteří stejně jako Mike s Richiem dostali velice málo prostoru na nějaký projevení jejich charakterů, vše se točilo jen kolem Billa, Bev a Bena a rodinný zázemí postav bylo vyobrazeno předevšim u Bev, velice střídmě pak u Eddieho, Billa, Stana, taky Henryho a jinak nic, což mi zde taky dost chybělo a To zde bylo vyobrazeno často jen jako chlap v kašparským kostýmu, oproti první verzi, ve který bylo skoro vždy vidět a slyšet i něco nadpřirozenýho za hranou a to nejen u Pennywise. Kdybych měl hodnotit jen první část verze z roku 1990, tak můžu s klidem říct, že se mi v mnoha ohledech líbila víc (druhá část předevšim v závěru film degradovala) - hudba perfektní, scény mrazivý a mnohem věrnější vyobrazení postav z knižní předlohy, u remaku scény spíš jen zábavný, nebo lekavý a hudba až příliš tuctová. Určitě se jedná o lehce nadprůměrnou podívanou a některá zpracování nápadů nejen z knihy byly též na úrovni, avšak ne nijak zvlášť lepší, než v předchozí verzi (kanál, koupelna). // Po druhým shlédnutí dávám hvězdu dolů, strašidelný to neni vážně ani trochu, dětští představitelé až na Beverly otravní obzvlášť únavnej "hláškař" Richie (nesrovnatelný s energickým Sethem Greenen) i s jeho trapnýma lupama, kterýho akorát všichni okřikujou a sami vymyslej leda tak hovno, necharizmatickej Bill, Ben průměr, Eddie dejme tomu, ostatní jen do počtu a parta celkově nesoudržná. Hodně se povedla postava Henryho i s jeho šílenstvím, ale ta byla vydařená i v první verzi, spíš lepší a vydařily se i vedlejší postavy jako fotři Bev a Henryho, nebo pedofilní lékárník, ale co se týká Belche tak zde tragédie, zjev původního Krkouna a jeho říhání, to zkrátka nemělo chybu. Pro srovnání: kanál byl zpracován v obou verzích dá se říct dobře, ale když si srovnám třeba malomocnýho a scénu kdy se Benovi zjeví na hladině jeho zesnulej otec - veterán z Koree, je jasný v čem se oba snímky zásadně odlišujou - mysterium versus zábava. 55%

    • 18.7.2017  20:32
    Trvalá dovolená (1980)
    odpad!

    Zlatý časy Jima Jarmusche jsou dávno za zenitem a od Hranice ovládání jde jeho umění z kopce, holt ze sebe vydal to nejlepší v průběhu dvaceti let od Podivnější než ráj po Zlomené květiny, jo tak to bejvá, ale zdaleka jsem netušil, že jeho prvotina Trvalá dovolená bude ještě o třídu horší podívaná, než jeho poslední kousky, řádná kokotina o nýmandovi s debilním zástřihem, kterej chodí po ulicích od ničeho k ničemu, kde na každým rohu potkává samý kretény, tancuje si sám pro sebe v hnusným bytě, má přítelkyni, která akorát čumí z okna, čte jí nudný knihy, chrápe po střechách New Yorku, navštíví cáklou matku ve cvokhausu, ukradne auto, koupí si v kině popcorn, kde si vyslechne od negra příběh o saxofonistovi, kterýho nikdo neuznává a nakonec hlavní postava odpluje někam do hajzlu, jako dívat se na to jak se někdo hodně dlouze přesouvá z bodu A do bodu B a v mysli si mumlá pro sebe hovadiny mě fakt nebaví. 0%

    • 17.7.2017  23:27

    Film na kterej se můžu podívat snad každej rok a nikdy mě nepřestane bavit, ale zase za úplnou špicu ho taky nepovažuju. Atmosfericky hodně podobný Zběsilosti v srdci a Modrýmu sametu od Lynche, samozřejmě díky Cageovi a Hopperovi střídající zde Willema Dafoe. I tady jsou zvraty a nečekaný momenty, ovšem navzdory předchozím snímkům mě tenhle bavil i o něco víc díky dynamičtějšímu příběhu a tempu odvíjení, který nesklouzává k nudě ani na okamžik, tady divák doslova dejchá s příběhem a nervový vypětí hlavní postavy, kdy jeho femme protějšek pořád otravuje s Mexikem, se s ním skrz obrazovkou přímo prolíná. I s jednoduchým příběhem a zápletkou o evidentně ne vlastní vinou potloukajícím se chlápkovi, kterýmu vanou ve šrajtofli pavučiny, kvůli čemuž využije náhodnýho omylu, se dá vytvořit solidní nadprůměr. 85%

    • 17.7.2017  22:39
    Strážci Galaxie (2014)
    odpad!

    Strážci Galaxie se vrátí, jo hezký, ale už beze mě. Nikdy bych si tenhle typ filmu nepustil sám od sebe, ale na návštěvě beru co je mi nabízeno. Je fakt, že na komiksy všeobecně moc nejsem, ale neříkám, že se čas od času nemůže nějakej vydařit, což ovšem neplatí v tomto případě, po půlhodině nudy a utrpení ze sledování tohoto scheiße jsem si vynutil ukončení projekce, vnímání zkurvenýho mývala se samopalem s jeho rádoby vtipnýma hláškama a chodícím stromem a dalšíma postavama i s celou atmosférou a příběhem na hovno nebylo v mým prahu filmový snesitelnosti a jak tak koukám co všechno jsem viděl od Marvel Comics tak to je jeden větší shit než druhej, s pár vyjímkama samozřejmě. Nakonec jsem to asi po dvoutýdenní pauze dokoukal a jako viděl jsem i horší kousky, ale pocitu, že se to celý natočilo debilně a s kreténskýma postavama čistě pro komerční účely, tomu se ubránit nedá a ještě k tomu všemu zde vévodí digitální animace, kterou nesnášim. Nějakej šutr, hrdinové, zlí vládci galaxie, zelená Zoe Saldana, nic pro mě. 5%

    • 4.7.2017  16:38
    Ant-Man (2015)
    *

    Pro koho je tzv. Ant-Man určen? Diváky v předškolním věku? Nějakýma radiovlnama zfetovaný mravenci, debilní zápletka s Kojakem-zlounem a Douglasem, jejich tajná zbraň na ovládnutí světa, trapnej Rudd a ještě trapnější Peña. Jdu si radši pustit Alenku v říši divů.

    • 5.5.2017  20:12
    Rozpolcený (2016)
    ***

    Z Rozpolcenýho mám asi takovej dojem, že z něj vlastně ani žádnej dojem nemám, atmosféra prázdná bez šťávy a to co má diváka na konci překvapit neni nic extra kdovíjakýho, kvůli čemu bych měl zírat jak přimraženej. Únos náctiletých puberťaček z toho jedna bílá, druhá černá a třetí divná plus její retrospektiva, pak jejich věznitel a zároveň psychopat s extrémní formou shizofrenie a jeho psychiatrička, který v ordinaci vypráví totální schizohovna. Když už film o jedincích s nějakou duševní poruchou, tak je zajímavější, když je to braný hlavně z pohledu toho postiženýho, jako je tomu třeba v Čistý duši a ne jak ho vidí všichni ostatní, což je pak dost nuda. Jako dá se na to dívat a všechno se ubírá do nějakýho finále, ale ono finále je právě, jak bych to řek, takový nemastný, neslaný, stejně jako zbytek filmu. 50%

    • 2.5.2017  22:05

    Nudná dějová linka s Adamsovou propojená s tou už dost ohranou - burani americkýho venkova otravující slušný Američany kdesi v Texasu na silnici uprostřed buše - zkrze čtenou knihu, struktura podobná Nekonečnýmu příběhu jen s tim rozdílem, že nezazní byť jediný slovo z knižního textu, čtenářka jen civí do knihy, střih a hned jedou její fantazie nepřímo parafrázující s jejím prázdným bytím. Jako moc nechápu, proč tohle dneska někdo točí a ještě pro kina, u konce jsem čekal alespoň nějakej zvrat, něco nevídanýho, ale v podstatě vás to překvapí akorát tím, že vás to ničím nepřekvapí. 30%

    • 2.5.2017  21:18

    Když vznikne dvojka geniálního filmu po deseti a více letech, obvykle to bejvá průser a ani moc nezáleží na tom, zda se režie ujme totožnej tým, třeba jako u Návratu blbýho a blbějšího, tohle bylo ale snad ještě horší. Thornton je sice dobrej i některý jeho hlášky, ale divák udrží pozornost v podstatě jen kvůli němu, ostatní postavy o hovně - tentokrát dost nudnej leprechaun, Batesová, která se pro tuhle roli absolutně nehodí a nejde jí věřit, stejně tak jako u sádelnatýho anděla, kterýho by ve fastfoodu pro jeho retardaci nezaměstnali ani jako leštiče hajzlů a Christina Hendricks sice vypadá svůdně, ale s nějakym charismatem a herectvím je na tom bídně, i přes nějakou tu rebélii je její role dost nevýrazná a vedlejší postavy nemá cenu ani zmiňovat, už tady zkrátka neni černoch loupající pomeranče. Zkopírovanej příběh v novým a o dost horším kabátu nemajíc už co originálního nabídnout, humor vulgární za každou cenu, často i hodně křečovitej, stejně tak i dialogy a nejmíň úchylnej mi tady ze všech připadá paradoxně samotnej Thornton. Hodně velká slabina, která neměla nikdy vzniknout, všem muselo bejt už ze začátku jasný, že z původního nápadu se víc vytěžit prostě nedá a koule v závěru byly akorát hodně ubohou tečkou za neúspěšným projektem Bad Santa 2.

    • 23.4.2017  19:34

    Téma výkladu snů, jejich význam, tajuplnost atd. mě celkem zajímá a film o dr. Freudovi, kterej se tímhle fenoménem zabýval, jsem si nemoh nechat ujít. Začátek sice vypadal slibně, ale zhruba od čtvrtiny je to vážně bída. Nejdřív se jeho inovativním názorům ostaní doktoři vysmívaj, pak je tam dějová linka s cáklou ženskou, která prožívá silný trauma a Freud se snaží svýma metodama příčině přijít na kloub, no a konec tak nějak vyšumí do luftu, aniž bych se dozvěděl cokoliv zajímavýho. Maximálně byly slušný obrazy ze snů, coby parafráze skutečnosti, ale to je asi vše, co na snímku podtrhnout. 35%

    • 7.4.2017  19:19

    Tenhle snímek, i když ho podle názvu znám už hodně dlouho, se mi vždycky nějak vyhnul. Teda musim uznat, že má dobrou atmosférou 80. let, tak jak je tomu u Reitmana standartem a herce, kteří teda až na zlatomalinovu Daryl Hannah, odvedli slušnej výkon, Redford s živelnou Debrou Winger, kterou si vybavuju předevšim z Černý vdovy, kde ovšem vyzněla spíš jak asexuální teta s osmdesátkovou trvalou, zde ale vypadá tak jinak a skvěle, že jsem ji zprvu ani nepoznal. Jako všechno dobrý, ale velkej zádrhel vidim v příběhu, kterej zkrátka stojí totálně za hovno a nezachraňujou to ani herci a ani ta zmíněná super atmosféra. Nějaký kšefty s obrazama, soudní líčení krádeže, pyromanství, trocha politiky, vyšetřování rozpadlý skupiny podvodníků a vyjde z toho guláš bez chuti u kterýho jsou skoro i dvě hvězdy příliš. 35%

    • 1.4.2017  21:49

    Opět film stavící na nekonečným žvanění art keců, který nuděj a otravujou zároveň, hrozný písně, texty i s vypravěčem dohromady. Rozdělení na časový etapy Dylanova života bylo sice zajímavý, ale jejich obsah již nikoliv, jedině mě snad trochu zaujal protest proti výstavbě dálnice kdesi na americkým vidlákově. Dylan akorát složil pár dobrých songů, který ovšem tím, že se za každou cenu držel čistě folkovýho stylu, děsně nazpíval (cover verze asi tak 1000x lepší), jinak protestování proti konzumní společnosti, válce ve Vietnamu a kdovíčeho ještě mě prostřednictvím fádních písní a debilních žvástů pod vlivem fetu fakt nezajímá a hlavně už nudí. Kdyby to bylo kratší, možná bych dal bod, ale takhle se jedná o čistej odpad.

    • 21.2.2017  21:36

    I když má film s prvním dabingem hned o několik tříd vyšší úroveň (naopak druhej ho vyloženě kazí), přesto nemůžu hodnotit výše. První půlka je sice perfektní - zápletka, zpracování, hudba i humor, ovšem právě on je v druhý části až nepřirozeně ztřeštěnej a celkově dost upadá - vrah letící po nárazu autem na strom, nebo Richard na palmě a k tomu přibývá navíc i nelogičností, např. není jasný, jak se o sobě dozví Moskovitz a Don Barberini, když běží společně na letišti. Skoro mi připadá, jakoby si tvůrci v závěru nevěděli rady, jaký vhodný skeče použít, aby dílo vygradovali. Začátek do poloviny skvělej, poslední tři čtvrtě hodina bídná. 60%

    • 13.2.2017  19:47

    Proroctví z temnot je teda proti týhle trapárně úplnej klenot. Příběh s atmosférou nulovej, nechutně přímočarej a postavy klišovitý až k pláči, předevšim samotnej Costner, jeho žena v retrospektivech, sousedka střihlá na ježoura, nebo seschlá jeptiška a k tomu samozřejmě nesměj chybět debilní rozhovory, no a scény z Venezuely tomu nasazujou korunu, zvlášť s autobusem a poměrně zachovalou fotografií a úplnej závěr je teda už vážně síla. Co vyzdvihnout, maximálně pár pozoruhodných úseků ze špitálu, jo to je asi tak všechno. 10%

    • 11.2.2017  21:22
    Kaos (1984)
    ***

    Záběry na sicilskou krajinu i s letícím vogelem sice byly i s hudbou docela hezký, ale jednotlivý příběhy už zas tolik ne a celkovej dojem zmíněný panoramata moc nevylepšily. Povídka TŘETÍ SYN byla zajímavá tak do půlky, kdy matka zjistí důvod proč jí zbylí synové ze zámoří neodpovídaj na její dopisy, ovšem důvod proč nesnáší onoho třetího synátora mě nechal fakt chladnym, 40%. NÁMĚSÍČNÍK byl o něco slabší, nevim no, takovej vlkodlak přenesenej na Sicílii, 30%. AMFORA pojednávající o hrnčíři, kterej sám sebe uvězní ve džbánu, byla asi nejzáživnější z povídek, ale zároveň i takovou slabší Chytrou horákyní po sicilsku, 70%. REQUIEM mě teda nebavil skoro vůbec, protestování vesničanů kvůli prosazení hřbitova, neústupnej majitel pozemků z vyšších kruhů, pochod zpátky do vsi, pak nějakej dědek nad hrobem, nuda 10%. To jsem ale ještě netušil, že závěrečnej epilog ROZHOVOR S MATKOU bude naprostej propadák. Důchodce vracející se po letech z Říma do rodný sicilský vsi vede kdesi na zámku nudný hovory s duchem dávno zesnulý matky, 0%. Takže i když se to v součtu i přes stopáž a předevšim díky povídkovýmu zpracování sledovat dalo, výsledek mě teda nijak zvlášť neuchvátil.

    • 11.2.2017  20:11

    Jít do čistě dánskýho filmu znamená až na výjimky téměř vždy jistotu, že snímek bude minimálně dobrej a je tomu tak i zde. Příběh manželů prožívající těžkou depresi ze ztráty potomka, což je divákovi jasný po chvilce sledování, aniž by to bylo vyloženě řečeno. Deprese vytvářející nesnesitelný emoční dusno a napětí a odrážející se na nelogickým chování manželů, musí být zákonitě uvolněno, což má za následek dosti vyhraněný či dokonce peprný situace - scéna s Japoncema, nebo závěrečná msta. Ale i když je zpracování dost vydařený, příběh samotnej mě nedokázal natolik upoutat, abych dal vyšší hodnocení, lehčí nadprůměr. 60%

    • 2.2.2017  20:00

    Pozor! Tak tohle byl přímo děs French cinema, údajně komedie, ve skutečnosti uspávací drama trvající skoro dvě hodiny s totálně nezáživným dějem o slepici vedoucí dvojí život a manželství. Hlavní představitelku si navíc nelze jako postavu absolutně oblíbit, ještě bych pochopil, že nemá odvahu nikomu sdělit pravdu, ale ve dvaceti se vdát, mít prcka a vzápětí zdrhnout a na všechno se vysrat, tomu jako mám rozumět jak? Postavy a dialogy o hovně, zbytečný scény a jeden z manželů pilot, zde ještě k tomu všemu pořád kdáká svoje krajně nudný historky a řešení problémů vedlejších postav bylo zábavný asi stejně jako celá tahle chujovina. A nevěřim tomu, že film kazí jen mizernej dabing. Titul vydaný Lucernafilm video, kterýmu se raději vyhnout. 0%

<< předchozí 1 2 3 4 6 9 11
 
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace