charge

charge

Česko

22 bodů

Moje komentáře

od nejnovějšíchpodle abecedypodle hodnocenípodle roku vzniku filmu
<< předchozí 1 2 3 4 6 9 11
    • 4.5.2020  02:43
    Kids (1995)
    odpad!

    Po naprosto tragickým Ken Parku jsem k tomuhle přistupoval s velkou skepsí, ale říkal jsem si že tohle přece nemůže bejt až tak strašný. Larry Clark vidí podle všeho svět až moc jednoduše, mládež v NY je zkrátka jen partička vygumovanejch a vyfetlejch kreténů a budižkničemů skvěle ovládající šoustání (zásadně bez gumy), užívání lacinýho fetu, krádeže chlastu a broskví, dále provozujících členský schůze v parcích, kde si sem tam kopnou místo mičudy do negra, a plno dýchánků po bytech kde mezi sebou melou totální hovna, nebo se sjížděj do bezvědomí. Hlavní děj v týhle omáčce představuje existenční ucho s hivem, kterej rád výlučně panny a jedna z těch pannen s hivem chycenýho od něj hledá ucho po všech čertech aby nakonec spatřila jen jeho vrtící se ric a nořícího se v další panně. Ve všech těch sračkách je mu po boku jeho dementní kámoš, kterej mu poskytuje doprovod osobního uctívače a vrbu v jednom. I hnus se dá vyobrazit autentičtěji a především zábavněji. 0%

    • 3.4.2020  00:14

    Typ francouszkýho polithrilleru u kterýho se divák na zdejší dialogy (politický žvásty) musí opravdu hodně soustředit, aby se neztratil a neunikl mu tak děj a souvislosti o komplotu nadnárodních rozměrů. Když už se ve dvou třetinách tou nudou plnou velice záživných debat prokoušete, čeká na vás sice trocha akce napětí a zvratů, přesto všechno to ovšem nedokáže ustát celkovou mdlost tohoto díla, který ani v tomto případě nezachrání kvalitní dabing. 35%

    • 30.3.2020  20:15
    Srbský film (2010)
    ***

    Thriller s hororovými prvky, kterej necelou hodinu probíhá dá se říct normálně. Seznamujeme se s hlavní postavou a novou zakázkou z jeho branže, kterou si v cílený nevědomosti postupně oťukává. Teprve poté začíná zvrácená jízda, kde zadavatel hraje s vykonavatelem nejasnou hru odehrávající se navíc v retrospektivu. Některý scény jsou zde zbytečně přes čáru a dost věcí snadno předvídatelných (něco v chlastu, koho ojede Miloš v závěru), takže až na pár šílených okamžiků se v kostře jedná o jinak ničím vybočující lehce podprůměrnou podívanou. 45%

    • 26.3.2020  21:30

    Rozjezd vypadal slibně a k tomu ještě očekávaný legendární scény s naservírovaným shitem, jenže ono nakonec hovno. Ano byly tady sem tam alegorie nad kterýma se dalo zamyslet, ale ty rozhodně nedokázaly utáhnout celkovou nudu k posrání, což obsahovalo nezáživný vyprávění kurev o jejich pikantériích z jejich kariéry a především píchání do řití bez ohledu na pohlaví a (ne)sexuální zvrácenosti, perverze, mučení a mordování, což i když vytvářelo poměrně hutnou atmosféru, pod její pokličkou se nacházelo téměř vzduchoprázdno. 25%

    • 21.3.2020  18:30

    Rozjezd s Hopkinsovo sluchovýma haluzema sice vypadal zajímavě a člověk čekal co se z toho asi tak může vyvinout, nakonec se z toho ovšem vyklubal blábol sladší než hovno z nutrie, ve kterym Pitt akorát neustále blbě čumí a Hopkins mu sekunduje v jeho debilní hře, která by obstála leda v jednom z dílů Krajních mezí. K tomu Hopkinsovo kreténský kecy, nějaký to mrdání s omšelým hudebním motivem a máte z toho tříhodinový uspávací filmový utrpení. 5%

    • 3.11.2019  21:24
    Slunovrat (2019)
    *

    Děsivých snímků odehrávajících se za bílýho dne pár znám, Slunovrat mezi ně ale opravdu nepatří. Vizuálně dobrý a některý šílenosti provedený členy sekty v deliriu taky, problém však nastává v chybějícím konceptu postrádající nějakej hlubší smysl. Povedená partička zkuřek si vyrazí na základě pozvání jednoho z ichtylů, toho času pobývajícího ve Státech, do Švédska mezi zfanatizovaný zhulence, tam se začnou v místní komuně, připomínající Amiše, pořádat divný obřady a následně ztrácet omladina. Dejme tomu, ovšem místo gradace, po celkem dobře rozjetým úvodu, začíná vše naopak uvadat. Rituály jsou čím dál stupidnější a to víc i nudnější, jako by si tvůrci od půlky nevěděli rady jak s načatým dílem vůbec naložit a asi i proto zvolili cestu klišé hororů 80. a 90. let. Snímek postrádající náboj, rozuzlení, či alespoň pozoruhodnej závěr. 15%

    • 31.10.2019  17:25
    Joker (2019)
    **

    Transformace labilního blázna v šílenýho zloducha se příliš nezdařila. Zrození Jokera totiž nenabízí stabilní základ na kterym by se dalo stavět. Arthur Fleck akorát prožívá svůj žalostnej život a sdílí domácnost se svou omámenou matkou, přičemž se mu čas od času přihodí nějaká patálie, ty maj sice stupňující gradaci, ale i tak neposouvaj příběh dostatečným tempem kupředu jak by se mohlo očekávat. I když nerad, nemůžu se ubránit porovnání jednotlivých charakterů Jokerů. Zatímco Phoenix vypadá jen že každou chvíli vybuchne hněvem když ho někdo nasere, Nicholson a Ledger si svojí zvrácenost vyloženě užívaj, což ze zdejšího Jokera nevyzařuje ani na okamžik a filmu společně s přehrávaným Phoenixovo nekontrolovatelným smíchem dost uškodilo. Děj a scény nezáživný, dost hluchých míst a hlavní postava tak nějak nemastná neslaná. 35%

    • 25.8.2019  22:21
    Tenkrát v Hollywoodu (2019)
    odpad!

    Kurva co tohle jako mělo byť. Tarantulák asi totálně zmagořil či co. Strašný hovno kde se věčně zlitej DiCaprio akorát snaží prosadit ve filmu v ponižující roli přihřátýho kovboje s knírem a sekunduje mu jeho teplej kaskadér Pitt se supermanovskýma schopnostma. Nudný scény - Mansonův ranč, věčný jízdy automobily - s téměř žádným dějem, trocha unylých retrospektiv, ukázky z debilních filmů a brutální zakončení (joke k popukání). Kdo není opravdovým znalcem pozadí Hollywoodu 60. let asi se nebude orientovat, ale rozhodně si kvůli tomu nehodlám nastudovávat jeho historii. Můžu akorát hrdě zvolat - Tarantino di do prdele!!!

    • 11.4.2019  15:08

    Sice je zde k vidění plejáda afrobuzen, avšak vizuálně hodně zdařilá podívaná s top atmosférou 80. let. Hudba, až na závěrečný songy, která zde v podstatě hraje hlavní roli, je ale jinak dosti plytká a příběh samotnej neni nijak zvlášť strhující, což se dalo čekat, ale ne vyloženě špatnej. Tři dějový linky vzájemně se o sebe tříštící, profesní, milostnej a z rodiny kde vévodí agresivní fotr trýznitel. Taky musim vyzdvihnout výběr hereček, žádný vychrtlý kostice zde nečekejte. 60%

    • 7.2.2019  14:07

    Pozor schizofrenik vraždí, dost omšelý, hned od úvodu je jasný o co se bude jednat a kam film bude směřovat, takže už potom nemá v podstatě čím překvapit, nuda se tudíž dostaví celkem rychle, příběh se navíc ničím nevymyká a o nulový atmosféře ani nemluvě, jakoby ani neměl základ, na kterým by stavěl a do toho se tam ještě motá cáklej fotr experimentáror. 15%

    • 19.12.2018  19:30

    Naprosto nudnej příběh o stárnoucím gangsterovi, šilhající po penzi. Uhlazený a sterilní postavy s jejich kecy a zajímavost příběhu na stupnici 0, napětí a akce k smíchu a je mi úplně jedno v jaký době film vznikl. Znám snímky i mnohem starší, který jsou neporovnatelně lepší. 10%

    • 18.12.2018  16:56
    Nezvěstný (1982)
    ***

    Sterilní politickej thriller, u kterýho se vám nestane, že byste napětím ani nedýchali. Záhadný zmizení syna a manžela a jeho následný hledání po nefunkčních úřadech rozvrácenýho státu je absolutně nezáživný a i přes hrůzný prostředí plný strachu o život a mrtvol v márnicích a chilských ulicích postrádá jakoukoliv hutnou atmosféru. Jediný co film udržuje při životě je závěrečný rozuzlení, na který se ale čeká až neúměrně dlouho. 40%

    • 24.11.2018  18:34

    Naleštěná bída sázící jen na songy, kterých se ale můžu kdykoliv nabažit i bez filmu do sytosti. Čekal jsem životopis ve stylu Klubu poslední naděje, nebo I love You Phillip Morris a písně jen jako kulisu, nikoliv velkolepou show, která nadívá jinak poměrně nudný pasáže. Na životopisný sekvence o začátcích kapely, prosazování se v showbyznysu, odmítání komerce, nahrávání ze studií, turné, krize atd. se kladl až zbytečně moc velký důraz, naopak záležitosti jako osobní život Freddieho, jeho lovestory, osobní nesnáze apod. proběhly filmem moc zbrkle. Kde jsou ty monstrózní párty, nezřízený život plný drog, divokých večírků, nezávaznýho sexu? Zde to vyznělo jako sešlost pár přátel někde ve vile. Jelikož příběh končí Live Aid z roku 1985, bylo mi jasný, že poslední léta a s tím spojená legendární skladba The Show Must Go On zde neproběhnou, což je škoda, ale tvůrci asi chtěli skončit někde na přelomu. Mírný zklamání 60%

    • 28.10.2018  14:25

    Heinekenovo pivo stojí totálně za hovno, navíc skupováním a částečnou likvidací pivovarů a tím i konkurence po Evropě sice ponechá původní nálepku, ale to co se potom prodá v půllitru, nebo láhvi, má ve výsledku podobnou kvalitu, jako jejich produkt z ústředí, někdy i horší. Jinak film samotnej ničím nepřekvapí a akorát se snaží poučovat o tom, že krást je špatný a život zloděje únosce už nikdy nebude takovej jako předtím. 30%

    • 28.10.2018  14:07
    Nevinný (1976)
    *

    Jeden velkej prd k uzoufání klasickýho klišé milostnýho trojúhelu, kdy si majetnej a hovnodělající pičus s trapáckým knírkem, udržuje nudný manželství sice s hezkou, ale nezajímavou a energii vysávající ťunťou a bez okolků se věnuje ošklivější, avšak energičtější běhně, to všechno zabalený v hávu konce 19. století, kde každej čumí jak kdyby si právě šlehnul a všichni akorát otravujou svýma uhlazenýma žvástama, zproštěných veškerých emocí, divák se pak už jen modlí, aby utrpení tohohle veledíla skončilo. Od Luchina Viscontiho všechno co jsem viděl nestálo za nic. Dlouhý, nudný. 10%

    • 5.4.2018  22:46
    Pařba ve Vegas (2009)
    odpad!

    Ty vole, co tohle jako mělo bejt? Až se mi chce z toho blejt. Trapný a nudný zároveň. Galifianakisova hláška "Žil tady César? Ne. Věděl jsem to" mě utvrdila v tom, že se jedná přímo o velesračku a ukončil projekci. Po pauze jsem to sice dokoukal, ale víceméně jen ze setrvačnosti . Celej film provází jedna ubohost za druhou a vtipnýho na týhle žaludovině není ani v jediným okamžiku zhola nic. Jediný co stojí za zmínku je zpětný hledání toho, co se vlastně na megapárty v předešlý noci stalo, ale to jsem viděl už nesčetněkrát jinde a v neporovnatelně lepším podání. Sice bláznivý (asijská mafie, Mike Tyson), ale ultratrapácký, že by jeden brečel. 0%

    • 4.3.2018  23:59

    Mike Leigh je možná režisér jehož kvality jsou ve světě uznávány, ale navzdory tomu pracuje s dost plytkým materiálem a tohle drama neni výjimkou. Dějová linka o hledání svých kořenů nezaujme předevšim z hlediska fádnosti postav a ještě ke všemu v toporným britským prostředí s přehršle zbytečných scén. Věčně ukňouranou ženskou bydlící se svojí odpornou dcerou (mající za přítele retardovanou fetku vypadající jak Sean Penn) vyhledá její starší dcera, která byla po narození odložena a kterou si kdysi spíchla s černochem. Jako její mladší brácha a rodinná spojka zde vystupuje pupkáč s jeho škaredou ženou utápějící se společně ve svym nudnym životě, což zde teda platí o všech postavách. V první třetině se v ději ani nedá pořádně zorientovat, pokud si nepřečtete obsah předem, ale je to taková otrava, že vás nic v podstatě ani nezajímá, poté následuje první kontakt a ono setkání, schůzky a na závěr dá se říct trocha napětí, ale výsledek mě nepřesvědčil, abych se pouštěl do dalších projekcí tohoto umělce.

    • 15.2.2018  17:08

    Mustr (pod)průměrnýho a ničím překvapujícího thrilleru tahající z úspěchu Mlčení jehňátek, Sedm apod., což jak tak koukám nepřipomíná jen mně. Jelikož zde neni skoro žádný napětí a mysterium, nebo vyloženě legendární scéna, která by se vtiskla do paměti, divák si snímek jen stěží pustí opětovně. Stejně tak příběh plytkej ani nemluvě, vraždy, únosy, nezvěstný studentky (což má zajisté na svědomí nejspíš nějakej vrahoun - trýznitel) a vzornej vyšetřovatel - zde doktor forenzní psychologie - teda na rok 97 vážně originální. Vše přímočarý, kopírákový postavy a těch pár nejasných zádrhelů v příběhu to o moc nevylepší.

    • 15.2.2018  16:39

    Muž se třema rukama, jo je mi to jasný. Story o dvou popelářích, kteří se chtějí prosadit ve světě showbyznysu, resp. jeden z nich jako stand-up komik, ale moc jim to nejde, zlom nastává až s rašící třetí rukou na zádech. Jako zajímavý, ale mizerně zpracovaný, navíc v divným surrealistickým prostředí, který se zrovna taky dvakrát nepovedlo a nudní herci (i se třetí rukou), snad jen vedlejší postavy jako agent či majitel baru přinesly do tohohle veledíla trochu energie, jinak celkově chcíplý až bych brečel. Dva body za nápad s přihlédnutím na pravděpodobně poloprofesionální možnosti a bezprostřední odvážnost filmařů.

    • 13.1.2018  13:52
    Náhoda (1987)
    odpad!

    Šílená nuda trvající dvě hodiny, který nepomůže ani to, že je rozdělená na tři dějství, zde alternativní životy aktivního komunisty, disidenta a lékaře a všechno úplně k prdu. Extrémně nudný a táhlý dialogy, zbytečný a trapný šoustání, fádní postavy. Zatim všechny filmy Kieślowskiho, který jsem viděl byly v pohodě, Krátký filmy, Amatér, ale jakmile se někde zamíchá politika, schůze, zasedačky a podobný záživný věci, bejvá to většinou voser, Linda tam žvatlá nějaký kecy jeho děvkám, soudruhům, či odbojářům a hovno z toho. Největší zábava byla když hlavní postava opakovaně dobíhá vlak a nádražní houmles si kupuje pivo, ale jinak se jedná o shit. 0%

    • 11.11.2017  16:56
    Den kobylek (1975)
    odpad!

    Jako o čem tohle story bylo? Jo už vim, naprosto o hovně! To je přesně ten typ filmu, u jehož sledování divák musí paralelně myslet na úplně jiný věci, aby se aspoň trochu při projekci zabavil a odpoutal se tak od ubíjející nudy. Nějakej kreslíř filmových scén se snaží sbalit svojí sousedku - chlastem neustále opojenou couru, která o něj nestojí, ta si k sobě radši nakvartýruje ukňouranýho majetnýho ňoumu se kterym ji seznámil její cáklej fotr, když se jako podomní prodejce snažil udat svoji smradlavou vodu. Kreslíř to však nevzdává a společně jdou na tequilový dýchánek k Mexičanovi a kovbojovi pořádájící kohoutí zápasy. Dále je zde k vidění zákulisí Hollywoodu - natáčení filmu, večírky apod., pak nudný a táhlý žvásty hlavních aktérů, kde se občas mihne liliput s hlasem Vlasty Bedrny a retardovanej hermafrodit, kterej je v závěru rozdupán ňoumou alias Homerem Simpsonem na sračku, nakonec snovej chaos při premiéře Bukanýra a konec zvonec. Krindy pindy 0%

    • 26.9.2017  20:33
    Bolest lásky (1987)
    odpad!

    Škaredá anorektička mezi dvěma ranhojiči, tvořící milostnej trojúhel, nuda, podivný ksichty Kinský, neúměrně dlouhá stopáž na to co se tam dohromady (ne)děje. A ani zde kvalitní dabing toho moc nevylepší.

    • 8.9.2017  16:35
    To (2017)
    ***

    První polovina vypadala velice nadějně a já se těšil na každou další scénu ať už jakýkoliv linky - To, parta Nul, sígři od Henryho Bowerse - ovšem zhruba od půlky začne děj uvadat a i když se nuda vyloženě nedostaví, divák nemá pocit gradace a Kingovu tolik typickou atmosféru, která byla dosažena i v těch nejhorších filmových, televizních či video zpracováních, jsem tady taky hledal marně, byla zde víceméně jen v náznacích a film víc připomínal lekačkovou duchařinu, navíc děsivost scén hodně kazí jejich digitální úprava a zvolená nikterak zajímavá hudba, která toho moc nepodkresluje a celkově nenadchne, díky tomu všemu dohromady pak To jako horor příliš nefunguje. Taky mi chvíli trvalo, než jsem se zorientoval v postavách, resp. ohledně Stana a Eddieho, kteří stejně jako Mike s Richiem dostali velice málo prostoru na nějaký projevení jejich charakterů, vše se točilo jen kolem Billa, Bev a Bena a rodinný zázemí postav bylo vyobrazeno předevšim u Bev, velice střídmě pak u Eddieho, Billa, Stana, taky Henryho a jinak nic, což mi zde taky dost chybělo a To zde bylo vyobrazeno často jen jako chlap v kašparským kostýmu, oproti první verzi, ve který bylo skoro vždy vidět a slyšet i něco nadpřirozenýho za hranou a to nejen u Pennywise. Kdybych měl hodnotit jen první část verze z roku 1990, tak můžu s klidem říct, že se mi v mnoha ohledech líbila víc (druhá část předevšim v závěru film degradovala) - hudba perfektní, scény mrazivý a mnohem věrnější vyobrazení postav z knižní předlohy, u remaku scény spíš jen zábavný, nebo lekavý a hudba až příliš tuctová. Určitě se jedná o lehce nadprůměrnou podívanou a některá zpracování nápadů nejen z knihy byly též na úrovni, avšak ne nijak zvlášť lepší, než v předchozí verzi (kanál, koupelna). // Po druhým shlédnutí dávám hvězdu dolů, strašidelný to neni vážně ani trochu, dětští představitelé až na Beverly otravní obzvlášť únavnej "hláškař" Richie (nesrovnatelný s energickým Sethem Greenen) i s jeho trapnýma lupama, kterýho akorát všichni okřikujou a sami vymyslej leda tak hovno, necharizmatickej Bill, Ben průměr, Eddie dejme tomu, ostatní jen do počtu a parta celkově nesoudržná. Hodně se povedla postava Henryho i s jeho šílenstvím, ale ta byla vydařená i v první verzi, spíš lepší a vydařily se i vedlejší postavy jako fotři Bev a Henryho, nebo pedofilní lékárník, ale co se týká Belche tak zde tragédie, zjev původního Krkouna a jeho říhání, to zkrátka nemělo chybu. Pro srovnání: kanál byl zpracován v obou verzích dá se říct dobře, ale když si srovnám třeba malomocnýho a scénu kdy se Benovi zjeví na hladině jeho zesnulej otec - veterán z Koree, je jasný v čem se oba snímky zásadně odlišujou - mysterium versus zábava. 55%

    • 18.7.2017  20:32
    Trvalá dovolená (1980)
    odpad!

    Zlatý časy Jima Jarmusche jsou dávno za zenitem a od Hranice ovládání jde jeho umění z kopce, holt ze sebe vydal to nejlepší v průběhu dvaceti let od Podivnější než ráj po Zlomené květiny, jo tak to bejvá, ale zdaleka jsem netušil, že jeho prvotina Trvalá dovolená bude ještě o třídu horší podívaná, než jeho poslední kousky, řádná kokotina o nýmandovi s debilním zástřihem, kterej chodí po ulicích od ničeho k ničemu, kde na každým rohu potkává samý kretény, tancuje si sám pro sebe v hnusným bytě, má přítelkyni, která akorát čumí z okna, čte jí nudný knihy, chrápe po střechách New Yorku, navštíví cáklou matku ve cvokhausu, ukradne auto, koupí si v kině popcorn, kde si vyslechne od negra příběh o saxofonistovi, kterýho nikdo neuznává a nakonec hlavní postava odpluje někam do hajzlu, jako dívat se na to jak se někdo hodně dlouze přesouvá z bodu A do bodu B a v mysli si mumlá pro sebe hovadiny mě fakt nebaví. 0%

    • 17.7.2017  23:27

    Film na kterej se můžu podívat snad každej rok a nikdy mě nepřestane bavit, ale zase za úplnou špicu ho taky nepovažuju. Atmosfericky hodně podobný Zběsilosti v srdci a Modrýmu sametu od Lynche, samozřejmě díky Cageovi a Hopperovi střídající zde Willema Dafoe. I tady jsou zvraty a nečekaný momenty, ovšem navzdory předchozím snímkům mě tenhle bavil i o něco víc díky dynamičtějšímu příběhu a tempu odvíjení, který nesklouzává k nudě ani na okamžik, tady divák doslova dejchá s příběhem a nervový vypětí hlavní postavy, kdy jeho femme protějšek pořád otravuje s Mexikem, se s ním skrz obrazovkou přímo prolíná. I s jednoduchým příběhem a zápletkou o evidentně ne vlastní vinou potloukajícím se chlápkovi, kterýmu vanou ve šrajtofli pavučiny, kvůli čemuž využije náhodnýho omylu, se dá vytvořit solidní nadprůměr. 85%

    • 17.7.2017  22:39
    Strážci Galaxie (2014)
    odpad!

    Strážci Galaxie se vrátí, jo hezký, ale už beze mě. Nikdy bych si tenhle typ filmu nepustil sám od sebe, ale na návštěvě beru co je mi nabízeno. Je fakt, že na komiksy všeobecně moc nejsem, ale neříkám, že se čas od času nemůže nějakej vydařit, což ovšem neplatí v tomto případě, po půlhodině nudy a utrpení ze sledování tohoto scheiße jsem si vynutil ukončení projekce, vnímání zkurvenýho mývala se samopalem s jeho rádoby vtipnýma hláškama a chodícím stromem a dalšíma postavama i s celou atmosférou a příběhem na hovno nebylo v mým prahu filmový snesitelnosti a jak tak koukám co všechno jsem viděl od Marvel Comics tak to je jeden větší shit než druhej, s pár vyjímkama samozřejmě. Nakonec jsem to asi po dvoutýdenní pauze dokoukal a jako viděl jsem i horší kousky, ale pocitu, že se to celý natočilo debilně a s kreténskýma postavama čistě pro komerční účely, tomu se ubránit nedá a ještě k tomu všemu zde vévodí digitální animace, kterou nesnášim. Nějakej šutr, hrdinové, zlí vládci galaxie, zelená Zoe Saldana, nic pro mě. 5%

    • 4.7.2017  16:38
    Ant-Man (2015)
    *

    Pro koho je tzv. Ant-Man určen? Diváky v předškolním věku? Nějakýma radiovlnama zfetovaný mravenci, debilní zápletka s Kojakem-zlounem a Douglasem, jejich tajná zbraň na ovládnutí světa, trapnej Rudd a ještě trapnější Peña. Jdu si radši pustit Alenku v říši divů.

    • 5.5.2017  20:12
    Rozpolcený (2016)
    ***

    Z Rozpolcenýho mám asi takovej dojem, že z něj vlastně ani žádnej dojem nemám, atmosféra prázdná bez šťávy a to co má diváka na konci překvapit neni nic extra kdovíjakýho, kvůli čemu bych měl zírat jak přimraženej. Únos náctiletých puberťaček z toho jedna bílá, druhá černá a třetí divná plus její retrospektiva, pak jejich věznitel a zároveň psychopat s extrémní formou shizofrenie a jeho psychiatrička, který v ordinaci vypráví totální schizohovna. Když už film o jedincích s nějakou duševní poruchou, tak je zajímavější, když je to braný hlavně z pohledu toho postiženýho, jako je tomu třeba v Čistý duši a ne jak ho vidí všichni ostatní, což je pak dost nuda. Jako dá se na to dívat a všechno se ubírá do nějakýho finále, ale ono finále je právě, jak bych to řek, takový nemastný, neslaný, stejně jako zbytek filmu. 50%

    • 2.5.2017  22:05

    Nudná dějová linka s Adamsovou propojená s tou už dost ohranou - burani americkýho venkova otravující slušný Američany kdesi v Texasu na silnici uprostřed buše - zkrze čtenou knihu, struktura podobná Nekonečnýmu příběhu jen s tim rozdílem, že nezazní byť jediný slovo z knižního textu, čtenářka jen civí do knihy, střih a hned jedou její fantazie nepřímo parafrázující s jejím prázdným bytím. Jako moc nechápu, proč tohle dneska někdo točí a ještě pro kina, u konce jsem čekal alespoň nějakej zvrat, něco nevídanýho, ale v podstatě vás to překvapí akorát tím, že vás to ničím nepřekvapí. 30%

    • 2.5.2017  21:18

    Když vznikne dvojka geniálního filmu po deseti a více letech, obvykle to bejvá průser a ani moc nezáleží na tom, zda se režie ujme totožnej tým, třeba jako u Návratu blbýho a blbějšího, tohle bylo ale snad ještě horší. Thornton je sice dobrej i některý jeho hlášky, ale divák udrží pozornost v podstatě jen kvůli němu, ostatní postavy o hovně - tentokrát dost nudnej leprechaun, Batesová, která se pro tuhle roli absolutně nehodí a nejde jí věřit, stejně tak jako u sádelnatýho anděla, kterýho by ve fastfoodu pro jeho retardaci nezaměstnali ani jako leštiče hajzlů a Christina Hendricks sice vypadá svůdně, ale s nějakym charismatem a herectvím je na tom bídně, i přes nějakou tu rebélii je její role dost nevýrazná a vedlejší postavy nemá cenu ani zmiňovat, už tady zkrátka neni černoch loupající pomeranče. Zkopírovanej příběh v novým a o dost horším kabátu nemajíc už co originálního nabídnout, humor vulgární za každou cenu, často i hodně křečovitej, stejně tak i dialogy a nejmíň úchylnej mi tady ze všech připadá paradoxně samotnej Thornton. Hodně velká slabina, která neměla nikdy vzniknout, všem muselo bejt už ze začátku jasný, že z původního nápadu se víc vytěžit prostě nedá a koule v závěru byly akorát hodně ubohou tečkou za neúspěšným projektem Bad Santa 2.

<< předchozí 1 2 3 4 6 9 11