Recenze (272)
Sněhurka a lovec (2012)
Charlize Theron kraluje; Hemsworth hlásí; Kris Stewart překvapuje. Závěrečný song v podání mé oblíbené Florence Walsh je už třešničkou na dortu. Spokojenost :)
Avengers (2012)
Dlouhá léta jsem tiše doufal, že se ten ambiciózní plán Marvelu povede. A povedl se!
Nedokončený film (2010)
Zvrácenost nacistické propagandy je šokující. Člověku se dělá zle, když si při sledování filmu uvědomí, k čemu ty záběry vlastně měly sloužit - k obžalobě židovské rasy. Naštěstí dnes tento nedokončený film obžalovává někoho úplně jiného.
Království (2007)
Nebýt úderné závěrečné věty, zůstal by dojem pouhé bohapusté střílečky. Díky preciznímu závěru je však z akčního Království rázem drama o nikdy nekončícím boji mezi východem a západem.
Bitevní loď (2012)
Každý, kdo hrál se sousedem ve škole lodě, musí tenhle film ocenit.
Nestyda (2008)
Mám se nechat bavit souložícím Macháčkem? Děkuji, nechci. Přepnul jsem při druhé souloži. Hvězdicka je za vtípek s nosem.
Lovec vodního ticha (2008) (TV film)
WTF ?
Záhada hlavolamu (1993)
Dokonalému zpracování knižní předlohy sice podrážejí nohy předcvičující neherci, ale atmosféra je tak úžasná, že se film dětskému divákovi zaryje pod kůži. Škoda, že tenkrát nevznikly další díly. A škoda, že Petr Kotek až dosud nenatočil nic lepšího.
Škodná (2007) (TV film)
Zbytečný kulhající nesmysl oslavující cizoložství, aroganci a neschopnost české policie. Postava Pana herce Vlacha jakoby si sem odskočila z uplně jiného filmu z úplně jiné doby.
Bright Falls (2010) (seriál)
Svělá pocta Lynchovu MĚSTEČKU TWIN PEAKS.