Nach

Nach

Ondřej Bezouška

okres České Budějovice
filmař dokumentárního spolku Paranormal tým z.s. a producent

homepage

20 bodů

Moje komentáře

od nejnovějšíchpodle abecedypodle hodnocenípodle roku vzniku filmu
<< předchozí 1 2 3 4 12 23 34 45
    • 16.10.2018  17:58

    Povedený finský kousek bez naturalistického násilí. Přesto ale velice věrné nahlédnutí do běžného života finských vojáků za Druhé světové války, kdy se spolu s Německem postavili Rudé armádě. Jak to pro ně skončilo asi všichni dobře víme. Nejprve jsem se bál, že budu mít u postav guláš, ale to se nakonec po půlhodině spravilo. Akce je přehledná, srozumitelná, občasné natahování není tak vyplněné nudou jak jsem se obával a režii spíše záleželo na charakterech než na masivním vykreslení válečných hrůz, což není též špatně. Výsledek? Jeden z těch lepších válečných dramat, který si vaši pozornost zaslouží. Má sice tři hodiny, ale já jich rozhodně nelitoval. A pátou hvězdu neudělím jen pro oněch pár zdlouhavějších pasáží. 80%

    • 14.10.2018  10:22

    Budete se divit, ale Prvního člověka i přes jeho herecké kvality nepovažuji za pětihvězdičkový, ba ani za čtyřhvězdičkový film. Ano, herci zde hrají skutečně na Oscara, napětí je někdy fakt drásavé a celá linka o kosmonautice a vesmíru je vážně maximálně obdivuhodná. Jenže pak je tu linka rodinná, spousta zbytečných dialogů a hlavně stále detailní, často i roztřesená kamera, která působí spíše televizním, než kino dojmem. Ano, tomuto filmu by spíše slušelo, kdyby s ním přišel Netflix, než studio distribuující filmy po kinech. Proto nedoporučuji jej vidět na velkém plátně, ale počkat si na něj až v TV, protože velké plátno je zde dle mého fakt zbytečné. Je to opět snaha táhnout na oscarovku, ale se vším negativním co k tomu patří. S patosem, zdlouhavostí a - bohužel - i častou nudou. Sám jsem během těch 141 minut několikrát usínal, což se mi nestává moc často. Palec nahoru tomu tedy nedávám, ale tři hvězdy ano, přece jen jde o kvalitní filmařské řemeslo. Alespoň v té vesmírné části. 70%

    • 12.10.2018  21:47

    Konečně film, který zobrazuje nesrpavedlnost světa, která existuje (zrovna tam kde spravedlnost má být) a přetavuje ji v řádnou a excelentně provedenou pomstu, za kterou zaplatí všichni zúčastnění a rozeseje mnohonásobně tolik bolesti, než kolik původní nespravedlnost způsobila. Přesně po takto dramaturgicky vystavěném snímku jsem toužil. A zde jsem se ho konečně dočkal. Ano, je to občas vystavené na zajímavých logičnostech, ale vše do sebe zapadá jako skládačka do Puzzlí. Jen mě trochu mrzí ten až příliš hollywodsky patetický konec. Toužil jsem po něčem originálnějším. Ale to je již jen můj boj a i přes tuto a pár dalších maličkostí tvůrcům tleskám. 80%

    • 11.10.2018  22:40

    Nechápu tak nízké hodnocení. Já, mé druhé já a Irena je skvělou Rkovou komedií s excelujícím fyzickým hereckým výkonem Jima Carreyho. Celé je to přitom tak úmyslně a okatě přepálené, že to nejde brát jako negativum. Filmaři věděli, že jde o pitomý, nelogický příběh (celá linka černých bratrů) a tak toho využili a začali si střílet jak sami ze sebe, tak i z různých klišé scén (sebrání pachateli zbraně), které občas vypointovali nečekaným směrem. A já si to vše excelentně užíval. Prostě pod čtyři slunce nemohu jít a rád si to kdykoli zopakuji. 80%

    • 5.10.2018  23:48
    Toman (2018)
    ****

    Skutečný příběh: To se jedna izraelská univerzita rozhodla zafinancovat u nás film o hrdinovi českého původu, který pomohl 200 000 židům přejít přes naše území v éře třetí republiky (1945-1948), díky čemuž později získal od dané univerzity doktorát. Film měl být drahý a oslavný. Jenže jakmile začala preprodukce, na jejich milovanou osobu Zdeňka Tomana se začala nanášet špína. A ne ledajaká. Osobnost co aktivně pomáhala komunistům k moci a shání pro ně peníze. A nejen pro ně, ale i pro sebe. A pomoc židů vůbec nebyla pomoc, ale obchod s jasně danou částkou na každou hlavu. Univerzita okamžitě jakékoli práce na filmu přerušila a materiál se poté dostal do rukou Ondřeje Trojana. A musím nyní po kinu přiznat, že jde o jeden z nejzajímavějších snímků, který komplexně mapuje období třetí republiky (mimochodem velice věrný skutečnosti). Pokud se trochu v postavách té doby vyznáte, tím lépe pro vás, protože je zde velice jednoduché mít ve všech těch desítek charakterů guláš. Ale ač je film zdlouhavý, jde o kvalitní filmařinu se skvělými herci, která si kino zaslouží a doufám, že i nějakou cenu. Takže jí minimálně pozornost věnujte, pokud máte rádi poválečnou historii. 75%

    • 29.9.2018  16:36

    Ano, je to celé nelogické až běda. Postavy nejsou nikterak zajímavé a efekty přinejlepším průměrné. Nicméně je to tak velký bizár a hrátky s realitou jsou natolik zajímavé, že jsem se u toho nenudil a sledoval tu přehlídku scenáristických podivností až do úplného konce. Škoda, že nebylo lepšího scénáře, z tématiky alternativních realit šlo totiž vytěžit daleko více než jen podprůměrný Sunshine. Přesto ale velice opatrný palec nahoru. 60%

    • 29.9.2018  13:50

    Krásný portrét o jednom z největších komiků a herců barevného filmu. K tématu zesnulého Robina Williamse se zde přistupuje skutečně citlivě. A rozebírá se maximum o jeho životě, práci i soukromí. Tedy utvoříte si zde velice komplexní pohled na život tak jedinečné osobnosti, jakou Robin Williams bezesporu byl. A též pochopíte i důvody jeho posledního životního rozhodnutí, které nejen pro mě, ale i pro všechny ostatní bylo jedno z největších a nejhorších překvapení, které mi kulturní svět připravil. 80%

    • 28.9.2018  01:27

    Hodně akustické, spíše pro TV než velké plátno. Vrah zde po celou dobu není úmyslně nikde vidět, jen jeho řádění slyšíme, což podporuje napínavou atmosféru (a je to i originální přístup), ale pak vám dojde negativum tohoto směru... že výstřely budou vždy mimo hlavní hrdinku, a tak se o ni přestanete bát a tedy i chápat nějaké její nelogické rozhodnutí. Natáčení na jeden jediný záběr tomu dává až dokumentárně-hororovou atmosféru, která tomu sedne i s tou roztřesenou kamerou. Proto říkám, že toto není moc pro kino plátna (však je to i navíc točené na videokameru). Charaktery moc silné nejsou, sledujeme je jen proto, abychom viděli jejich boj o život, více je nepoznáme. Takže suma sumárum: jde o povedené drama, které věřím věrně ukazuje hrůzy, které se odehrály a dýchne to na vás fakt děsivou atmosférou. Ale tu se nedaří držet stále a druhá půlka a hlavně část u skály je fakt úmorná. Palec nahoru a jsem zvědavý, co předvede Greengrass. Jinak taková malá závěrečná třešnička... Film se snaží tím, že neukazuje vraha držet linky obětí, aby zločinec nedostal více prostoru než ti, které zabil či jinak poznamenal. Ale po samotném filmu toto tvůrci poruší při závěrečných titulcích, kdy se začnou rozepisovat o tom, proč dotyčný vraždil a co tím chtěl říci. 75%

    • 27.9.2018  18:52

    Musím přiznat, že se mi to líbilo daleko více, než jsem čekal. Konečně příběh, který se nesnaží být za každou cenu multikulturní (tedy aby každá barva kůže byla v příběhu zastoupena), má zajímavé charaktery i pár zvratů. A toto vypadalo na obrovský kvalitativní průšvih, když vezmu co se dělo za kamerou. To že to průšvih je - i když jen finanční - je věc jiná. Nicméně Solo je co se univerza Star Wars týče stejně zbytečný jako Rogue One. Protože moc dobře víte, že se o hlavního hrdinu nemusíte bát, jelikož musí žít pro epizodu 4. A tvůrci nedokázali přijít s adekvátní náhradou, která by toto emoční vakuum vyplnila. Svým způsobem jde jistě o právoplatný finanční průšvih. Politika Disney se jim vymstila v plné parádě. Přesto však mě to u Sola ve výsledku mrzí. Je to dobrý film. A to nejsem fanda nových Star Wars. 75%

    • 25.9.2018  18:13
    Saturnin (1994)
    ****

    Viděl jsem verzi dlouhou dvě hodiny a musím říci, že od cca poloviny jde o špičkovou a inteligentní komedii, která těží maximum z odlišných charakterů. Skvěle komorně natočeno i zahráno. Casting je navíc excelentní a tak to byla v podstatě luxusní jednohubka. Jeden ne z mnoha porevolučních filmů, který se fakticky povedl, což je u adaptace divadelní hry také hodno obdivu. 75%

    • 20.9.2018  23:04

    Velice nepříjemný film, který je náhledem do zcela odlišné země a kultury, kterou doufám nikdy já ani moji potomci v této zemi nezažijeme. Příběh je prostý a skutečný, až se mi z toho dělalo zle. Hlavními postavami jsou zde tři ženy. Všechny žijí podřízeny mužům, kteří mají naprostou moc, kterou podporují i úřady a jakékoli jejich správné rozhodnutí či gesto odporu je tvrdě potlačeno. To je právě ono tabu. Tabu, kde i žertík v podobě nevinného telefonátu může odstartovat řetězec událostí vedoucí až k nejhoršímu konci. Velice pěkný a přesto hnusný film o tom, jak jiný kraj, jiný mrav nemůže být uplatnitelný v zemích, které stojí na jiné životní filozofii. Krásně lze na něm demonstrovat nefunkčnost a nebezpečnost politiky novolevice, která hlásá, že i takto odlišné kultury by se měly navzájem spojovat. Jenže jak ukazují tvůrci filmu životem v Teheránu, ne vždy to jde, protože nikdy nebudou to vždy všichni chtít. A pak se může stát samozřejmé, že žena se nikdy nerozvede s drogově závislým mužem, pokud od něj nedostane písemný souhlas k rozvodu. Brrrr mrazí z toho. 75%

    • 20.9.2018  08:15
    Yellowstone - Série 1 (série) (2018)
    ****

    Taylor Sheridan je nejen výborný scénárista, ale i režisér. Režisér se svým vlastním stylem, pomalým dějem ale velice hustou atmosférou, kterou buduje po celou dobu stopáže. Jeho postavy jsou propracované do detailů. Každá minuta, byť zdlouhavá má svůj vlastní význam pro pochopení postav, světa v němž se děj odehrává nebo pro celý příběh. Yellowstone je taková současná kovbojka říznutá Kmotrem. Pokud jste oceňovali minulý režijní projekt tohoto tvůrce: Wind River, oceníte i tento seriálový počin. Je to takové nahlédnutí do života jedné vlivné rodiny skrze koňský ohradník. Nahlédnete, uvidíte a jdete dál. Já teď doufám, že za rok tento ohradník opět navštívím ve druhé řadě. Odvyprávět je tu evidentně stále co a postavy znám tak dobře, že by to mohli být moji příbuzní. Prostě bravo Sheridane, ale ta pátá hvězda ti o procento unikla. Proč se dočtete v mých příspěvcích k jednotlivým epizodám seriálu. 84%

    • 20.9.2018  08:10

    Tak jak to pesimisticky začalo, tak to pesimisticky končí, což není výtka ale přirozený vývoj. Příběh je otevřený, postavy mají více démonů než andělů a mrzí mě, že se v podstatě žádné dějové linky nijak neuzavřeli. Prostě jak jsme do děje na začátku vlítli, tak z něj nyní i tak odcházíme. Buď budeme muset čekat na další sérii, nebo tento seriál zahodíme do koše, protože je to jen náhled do jedné etapy těžkého života rodiny, která se začala rozpadat. Ovšem náhled velice kvalitní, propracovaný do nejzapadlejších charakterů. Takže ani poslední epizoda první řady nezapadá do podprůměru a drží se tam, kde ostatní. 85%

    • 20.9.2018  07:57
    Taboo - Série 1 (série) (2017)
    *****

    Výborný seriál s opravdu přetemnou atmosférou a charismatickým hlavním hrdinou - padouchem, který buď je společný s ďáblem nebo sám ďábel je. Jinak si nedokáži vysvětlit jak dokáže stále být před všemi o krok napřed a znát tak jasně co kdo nyní udělá. Nicméně i díky tomu má postava ztvárněná Tomem Hardym (výborně mimochodem, jako vždy) tak temnou a přesto úchvatnou auru, že mě to motivovalo sledovat a těšit se na další díly. Jinak než pět hvězd prostě nemůžu. Natěšenost na druhou řadu je maximální... 90%

    • 18.9.2018  07:26

    Šíleně zdlouhavé, přesto ale si myslím že scénář nemusel být tak zlý. Jenže pak asi někoho napadlo hlavní mužskou postavu přeobsadit na ženu a hlavní ženskou postavu přeobsadit na muže a průser byl na světě. Na tom filmu je to strašně znát, a když vezmeme scenáristické pravidlo postava = děj, tak zde se postavy vůbec nepovedly. Ten koho napadlo vzít scénář původně určený pro jiný pohlaví by si zde zasloužil zastřelit. Zvláště, když se tu tolik peněz vyplýtvalo na tom, aby vše bylo reálné a ne digitální. 50%

    • 16.9.2018  16:30
    Castle Rock (TV seriál) (2018)
    ***

    Bohužel, nepříliš kvalitní seriálový počin, který se topí v záhadách a natahování. K čemu to, když herci hrají kvalitně, když nemají co hrát. K čemu záhady, když odpovědi na ně jsou nedostatečné a pohřbené pod dalšími záhadami. Ne, ani seriál Ztraceni není tak špatný, protože tam herci měli nějaký výrazný charakterový vývoj, který Castle Rock postrádá. A ukazuje častý problém u Kingových příběhů. Tedy ono natahování. Bohužel mírný palec dolů. 60%

    • 16.9.2018  16:04

    Je to průměrná až podprůměrná vykrádačka filmů King-Kong, Transformers, Godzilly a Planety opic. Akční jízda od začátku do konce s digitálním vyzuálem a celkem přehlednou akcí. Bohužel ale záživnější dramatický příběh za tím nehledejte. Jen popcornovku na jeden chod, který ale už pak nebudete mít potřebu si kdykoli připomenout, protože neukazuje zhola nic, co bychom dříve nikde jinde neviděli. A proto tentokrát ani ty tři slunce nebudou. 55%

    • 15.9.2018  12:47
    Sestra (2018)
    ***

    A je to tady.... nové hororové Warner univerzum odhalilo svou další kapitolu v podobě démonického Valaka, alias démonické Sestry. A krásně zde můžeme vidět rozdíl, který The Nun odlišuje od Wanovského V zajetí démonů. Neboť tam, kde V zajetí démonů exceluje v práci s postavami, tam The Nun se toto manko snaží kompenzovat exotickým prostředím a hororovou atmosférou rumunského opevněného kostela (nikoli hrad jak je to řečeno ve filmu) z poloviny dvacátého století. Je to kompenzace pouze částečná, protože kvalit zmíněného V zajetí démonů prostě nemůže dosáhnout. Postavy nejen, že nejsou tak propracované do hloubky, ale díky jejich povrchnímu zpracování se rapidně hromadí logické kiksy (Valak je zde jen figurka co udělá bububu, a přitom má tak velkou moc, že by celý film mohla vyřešit již v úvodu díky možností teleportovat živé na jiná místa). Ovšem nejen Valak, ale i ostatní postavy trpí na scenáristické lapsy, kdy kupříkladu postava A se ocitne pohřbená zaživa a postava B, která v tu dobu spí v posteli rázem bez jediného důvodu či náznaku ví, že musí jít kolegu vyhrabat z hrobu. A podobných věcí jsem si všiml vícekrát. Nechápejte mě tak, že The Nun je špatný horor, to rozhodně ne. Je to průměrný horor trpící na klasické hororové klišé a špatnou práci s postavami. I tak ale díky dobré atmosféře a děsivému záporáku na něj hned tak nezapomenete, což je dobrá zpráva. Ale u dalších filmů této hororové série prosím takovou kvalitní práci jako alespoň u Annabelle 2. 65%

    • 14.9.2018  09:31

    Animovaný film s asijským humorem, který ne všem sedne, ale s tématikou, která se může stát kdekoli na světě. Yong-sun Lee natočil překvapivě poutavý asijský snímek s animací, která nakonec mi nebyla nesympatická a naopak jsem se do postav dokázal vžít. Příběh je sice tuctový, bez dějových odboček, ale na těch 85 minut času je to tak akorát. I přes jmenovaná pozitiva jde však o kvalitativní průměr. 65%

    • 3.9.2018  23:51
    Upgrade (2018)
    *****

    Od doby prvního Saw jsem čekal na okamžik, kdy mě nějaký film dostane do kolen svým vývojem, napětím a samozřejmě i pointou. Ironií je, že se to po letech opět podařilo autorovi zmíněného filmu (napsal scénář), který tentokrát usedl i na režisérskou sesli. Ano, Leigh Whannell je filmař, kterého se vyplatí sledovat. Není určitě náhoda, že zrovna jemu se daří filmové diváky tolik překvapit. A opět určitě též není náhodou, že je to opět u projektu, který je nezávislý a autoři si tak mohli dovolit za nízký peníz ukázat naturalistické násilí i pointu, která se člověku dostane správně pod kůži. Jinak celek působí velice béčkově. Příběh o pomstě, člověku který nenávidí moderní vymoženosti s hercem v hlavní roli, který je maximálně průměrný (a podobný Tomu Hardymu). Jenže vývoj děje už tak béčkový není a naopak se postupně přemosťuje až v áčkový žánr. Vše zde zapadá do sebe jako skládačky do puzzle a na vše se najde jasná a navíc srozumitelná odpověď, kterou jsem mohl vidět, ale prostě jsem jí tam nehledal, protože příběh je tak dobře napsaný, že jsem jí ani hledat nepotřeboval. O to překvapenější jsem byl a o to více si celé toto dílo užil. Bez logických žánrových lapsů (což je další plus bod). Ano, jsou tam ony momenty za které mohu srazit body, ale ty jsou na této kráse minimální. Rád proto dám plný počet a opakovaně se na toto geniální nízkorozpočtové sci-fi opět podívám. A pokud vy toto čtete až sem, tak se sakra seberte a zajděte na to do kina, protože pokud si něco vaše peníze zaslouží, je to právě tento počin! 85%

    • 3.9.2018  23:41
    Divočina (2014)
    ***

    Útěk do divočiny v ženském provedení. Možná vlastně i takový feministický pokus o to mít hlavní silnou ženskou hrdinku ve filmu, kde by jinak dominovali muži. To celé je ale zručně natočené. Bohužel ale hlavní hrdinka Reese Witherspoonová nedokázala podat takový výkon, abych se do ní naprosto vcítil a motivy pro její cestu chápal. Byl jsem prostě vzdálený, nezaujatý pozorovatel jedné ženy, jejíž motivy a chování mě nechávalo chladným. Což je škoda, ty čtyři slunce tam opravdu mohly být. 70%

    • 31.8.2018  17:11
    Jan Palach (2018)
    ***

    Musím přiznat, že na pomezí 3-4*, hlavně díky skvělé Sedláčkově režii. Každopádně Jan Palach není filmem, který by měl silné dialogy. To ale neznamená, že nemá silné charaktery. Příběh je vyprávěn jako ze staré školy, což spíše svědčí o scénáři (Eva Kantůrková má přece jen již svůj věk). Jan Palach není dvourozměrná postava, jeho vykreslení zde je zbaveno hrdinského patosu. Je to kluk, co neholduje alkoholu, je schopný se schovat za ženskou sukni, dokáže krást či utopit štěně. Prostě normální, i když uzavřený kluk své doby. A ta doba mu bohužel šťastný život nedopřeje, což se rozhodne změnit, ale neúspěšně. Jak tedy postupovat dál? Ve své nelichotivé pozici je jen jedna cesta: demonstrativní sebevražda. Byla hrdinská či ne? Na to už si dejte odpověď sami. Musím nicméně přiznat, že se film snaží být fér vůči všem stranám. Nikomu se zde nestraní. Svině i kladné charaktery jsou na obou barikádách. Robertu Sedláčkovi se skvěle daří budovat napětí a jeho režie ždímá to nejlepší z vedlejších i hlavních postav, tak i z těžké doby roku 1968. Přesto však ona absence silných dialogů nebo naopak chvil, kdy hovoří pouze obraz a hudba bez dialogů jako v Hořícím keři mi zde tolik chyběla. A to je asi ten hlavní argument, proč nepůjdu k maximálnímu hodnocení. Jan Palach je dobrý film. Není výborný, ale špatný též není. Jeho občasné natahování (ty dvě hodiny jsou přeci jen moc) je do očí bijící a ač se toho stane hodně, není toho zas tolik, že by to nešlo ještě zkrátit. 70%

    • 28.8.2018  21:56

    Trend z louže do bláta pokračuje a postavy stojí díky své propracovanosti tak pevně a přesto vratce, že se plně sžívám s příběhem i se bojím o jejich život či vývoj. A to je to nejpodstatnější co činí toto seriálové dílo pětihvězdičkové. Doufám, že postavy se již odrazí ode dna z toho kvanta smůly co mají. Je to jako Wind River, ale daleko depresivnější. Zlepšení jejich situace je nicméně v nedohlednu. I tak ale velký palec nahoru za kvality a logiku. Chrochtám blahem. 90%

    • 27.8.2018  22:53

    2222 hodnocení: Příjemná dialogická francouzská komedie o tom, že rozdílnost a multikulturalismus vítězí nad nenávistí a konzervatismem, protože pokud se lidi mají rádi a milují se, přemůžou i takovouto nenávist. A hurá dál po stezce růžové duhy. Na druhou stranu ale musím uznat, že Co jsme komu udělali je po většinu stopáže dobrou komedií, která těží právě z toho, že rozdílné kultury vedle sebe stojí před výzvami, plynoucí právě z jejich odlišnosti. Takže jsem se zaručeně zasmál glosem muslima a žida nad jesličkami s Ježíškem či nad debatou ohledně obřízky (a tak dále). V tom je tato komedie nejsilnější a to jí jde. Velice se mi zde líbila černošská rodina a její konfrontace s rodinou francouzskou. Závěr samozřejmě pak musel odbočit k poučce a šťastnému multikulturnímu happyendu. To není výtka, ale jen povzdech že nepřišlo nic originálního. Takže tedy čtyři slunce a mé doporučení zhlédnutí. 75%

    • 26.8.2018  23:07

    Co se může podělat, to se podělá, a poté se začne podělávat to co se ani podělávat nemělo. Tak by šlo shrnout tuto epizodu. Rozpadá se zde totiž úplně vše. Rodina, ideály, zdraví i budoucnost. Vše je na nejisté půdě. Indiánský náčelník pláče nad tím, že jeho představy se neprotínají s realitou a on sám tak padá na hubu jako jeho předchůdce. Naši kovbojové si zatím musí vyžrat další značnou porci smůly, která jakoby neměla konce. Hold z vrcholu směřuje jen jedna cesta. Originální současný western tak pokračuje stylem seriálu The Knick, kde též vše směřovalo od špatného k horšímu (co se dějem týče, nikoli kvalitou seriálu). Strach o hlavní hrdiny je maximální (ala Hra o trůny), kvalita samotné epizody již ale dosahuje plného počtu hvězd. Jen tak dál Sheridane. 85%

    • 26.8.2018  23:02

    V Yellowstonu nic nepřichází zadarmo, a vše je vykoupeno značnou měrou fyzických i psychických sil. Každé rozhodnutí nese své následky, které Taylor Sheridan rozvede a použije v prospěch, ale spíše v neprospěch daných postav. 80%

    • 26.8.2018  12:07
    The Ritual (2017)
    ****

    Horor, který musel být úžasně levný, ale má skvělý scénář, excelentní děsivou severskou atmosféru, kvalitní hudbu a napětí, které by se dalo krájet. Výborně je zde pracováno s postavami, které konečně nejednají jako dementi, ale jako normální lidi v nenormální situaci. Hororové monstrum je zde přítomno hlavně v náznacích a ukázkách, které jen podporují onu tísnivost severských lesů. Až v samotném závěru se vše naplno odmaskuje, což zde nevidím jako negativum, ale naopak jako přirozený vývoj děje k získání odpovědí na některé otázky. To pro někoho může být negativum, já osobně však byl rád. Takže za tento levný příspěvek do hororového žánru dávám velký palec nahoru a snad nás tento filmařský tým i do budoucna překvapí i něčím dalším. Ideálně opět stejně tak severským, protože obdobných hororů tolik není. 80%

    • 10.8.2018  19:52

    Nejde k těm postavám nemít vztah. A ten vztah je natolik kvalitní a pevný, že si mě ta stopáž udrží a nenudí. A to je největší síla tohoto seriálu. Kde kdo může říci, že se tu toho moc neděje, jenže opak je pravdou. Děje se tu toho dost. A nejvíce se toho děje na poli lidských duší a jejich vnitřních motivací a vztahů. V tom je Taylor Sheridan tak silný a proto jsou jeho filmy tak dobře hodnocené. 80%

    • 7.8.2018  09:26

    Christopher McQuarrie má blíže k umělcům typu Nolan, než k rutinérům typu Bay. Co předvádí ve Falloutu (a samozřejmě hlavně Cruise) je úchvatná stará kaskaderská škola v tom nejlepším provedení. Fyzika zde stále platí, charaktery jednají charakterně a záporáci mají svou vlastní smysluplnou hloubku pro své jednání. Hanry Cavil je zde možná ve své nejlepší roli a škoda že mu ten plnovous do Supermana nenechali. Akční scény jsou přehledné, dramatické a velice fyzické. A závěrečný souboj vrtulníků je pastva pro oko s maximálním využitím pár prostředků pro co nejlepší efekt (srovnávat můžu jen se scénou v autě a T-Rexem v prvním Jurském Parku). Prostě chrochtám blahem a pátá hvězda unikla jen o chlup. 80%

    • 1.8.2018  10:48

    Pořádná kokotina, která je tak blbá až je vtipná. Zabíjení tady nezná fyzikálních ani reálných hranic, a tak vidíte jednu zhovadilost větší než druhou, ale přitom nebudete znechuceně odvracet zrak, ale chcechtat se nad tím absurdnem. Tedy já to tak měl. 50%

<< předchozí 1 2 3 4 12 23 34 45
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace