Recenze (332)
Dárce (2014)
Zas a znova...opět se někdo pokusil o zfilmování materiálu "světa bez emocí". Zas s malou obměnou, ale v podstatě jde pořád o to samé. A zas prostě nepochopili, co všechno jsou emoce a zas se jim to prostředí, ve kterým jediný emoce jsou "podle pravidel" a "proti pravidlům", nepodařilo zobrazit správně. A tentokrát navíc i podělali příběh malostí, nicotností, několika značně trapnými okamžiky (to nemluvně bylo fakt nesmrtelný) a navíc nedokázali využít potenciál tý emoční ždímačky, kdy člověk objevuje sílu emocí. Ne, slza u jeho oka nestačí. Takový Equilibrium nebo Host jsou daleko, daleko, daleko dál. Ve všem.
Datel Woody (1999) (seriál)
Miluju Tučňáka Zmrzlíka, je to tak nevinnej parchant:-DDD
Defendor (2009)
Defendor...bacha spelováno s "o" nikoliv s "e", tak to nespleťte, nebo ho naštvete:-D...je hrdina noci, čestný bojovník, který celý život pátrá po muži jménem Captain Industry, aby ho potrestal za hříchy, kterých se dopustil obchodem s drogami. Ve dne obyčejný chlápek s ustupujícími vlasy a jednoduchou myslí..avšak velkým srdcem. Citové drama, u kterého se zasmějete i zapláčete. Nečekejte šaškárnu, jaká se bezpochyby chystá filmem Kick-Ass, tenhle film nemaluje růžové brýle. Je to jen (ne)obyčejný příhěh jedné (ne)obyčené osoby. Dávám sice pouze 3*, protože spád děje místy neměl dostatečné tempo, ale jinak jde o krásný film.
Defiance (2013) (seriál)
Hodnotím pilot: 1 hvězdička za snahu, jinak je to milion nejtypičtějších klišé slepených dohromady propojených milionem děr v ději, který se nikdo nenamáhá zakrývat. A vizuál a muzika taky nestojí za řeč.
Demolition Man (1993)
Jedinej dobrej Stalloneův film...hlavně docela podařený vtipy. Zejména pak pro mě legendární scéna, jak nadává mašince na pokuty:-D
Den nezávislosti (1996)
Nesnášim tu část amerikánský povahy, kde se tvářej, jako kdyby byli spasitelé celýho světa. A přitom víme, kde je realita. Žvástaj o tom, jak strašná věc atomovka je a přitom od roku 45 provedli přes tisíc atomovejch testů, v čemž držej rekord. Apod. Hele ale stejně se na tenhle blbej film vždycky dívám. Neumim si to vysvětlit. Přitom je to takovej blábol. Je tam pár vtipnejch scén. A Will Smith. Asi to bude spíš kvůli němu. Doufám.
Depeche Mode: One Night in Paris (2002) (koncert)
Dave, jsi polobůh a jako takového tě ctím. My všichni zemřeme za pár desítek let, ale ty budeš stále při síle. Jestli mi dovolíš, abych si říkala Black Swarm i bez nošení černý, tak ti slibuju, že se mě jentak nezbavíte:-D Ne tak co jinýho okomentovat k nahrávce koncertu. Pokud jste fanda, musí vás to nadchnout.
Děti planety Duna (2003) (seriál)
Byla to tahle minisérie a McAvoy, co mě kdysi donutilo přečíst si Herbertovo původní megadílo, takže tu minisérii prostě miluju, jasný?:-D I když samozřejmě vim o tom, že je plná nedokonalostí a odlišností od originálu:-D Že je oproti knížkám naivní a trochu prkenná:-D Ale stejně jí budu navždy milovat a nehodlám se snažit o objektivitu:-D
Divergence (2014)
Dala bych 4 hvězdy, ale nějak jim nejde to emoční pnutí dohnat trochu vejš. Na pokračování se ale určitě podívám. Jinak to asi nepotřebuje hlubší komentář, jelikož je to trošku předvídatelný samozřejmě, nicméně i tak velmi příjemný a zábavný./edit: okej, kvalitativně by byly fér 3, ale vidim, že z nějakýho ne dost pochopitelnýho důvodu mne to bavilo dost na to, abych měla chuť se kouknout podruhý, takže podle mých vlastních pravidel musim dát 4:-D Něco na té naivní teenage zábavě je:-D Hádám, že mne pochopí každý, kdo se odmala obdobně cítí být tak trošičku divergentní:-D
DO-RE-MI (1998) (pořad)
Vždy jsem z toho dočasně ohluchla...