Recenze (369)
Harry Potter 20 let filmové magie: Návrat do Bradavic (2022) (TV film)
Nezačalo to špatně, člověk zavzpomínal na Harry-mánii. Pak, ale s postupujícím časem, se vše jen opakovalo, obzvlášť Emma umí být "upřímná" jako správná neherečka, to mi lezlo krkem (ty její slzičky). Čekal jsem více příběhů a zvláštností z natáčení. Jen samé klady, ale to, že se pomalu nikdo z nich nedokázal pořádně uchytit mimo Potterovskou ságu asi není třeba zmiňovat :) A to, že Rowlingovou nepřizvali je zas jen obrazem americké homofóbnosti aneb svoboda projevu existuje jen se o ní nesmí mluvit.
Henjelgwa geuretel (2007)
Utahaná mysteriózní pohádka (nikoliv HOROR). Hezky natočená, parádní scenérie. Ale stopáž a scény, které vysloveně nudí mě nutili k tomu abych se na film nesoustředil tak jak bych chtěl.
Hitman (2007)
Hra byla naprosto famózní, což se o tomhle filmu ani z daleka nedáří říct. Hloupé dialogy, hlavní hrdina se vůbec charakterově nepodobá 47 ze hry. A hlavně mě naštvalo že pořádně nepoužil proslulou strunu. Herci zřejmě pod vidinou filmovýho trháku neunesli tíhu a podali velmi mizerný herecký výkony kromě Roberta Kneppera (alias T-Baga) ten my jako slizoun sedne všude:)
Hněv Titánů (2012)
Tak jsem myslel že po velké přešlapu s jedničkou si dají alespoň maličko záležet s druhým dílem.......OMYL, OMYL A JEŠTĚ JEDNOU OMYL. Splácaná břečka, ve které se topí jak Liam, tak i Sam. Neskutečně blemt.
Hra na oliheň (2021) (seriál)
NA to jaké reference jsem na seriál slyšel, tak zas taková pecka to nebyla. Tu čtvrtou * dávám proto, že se jedná o korejský seriál, nikoliv o americkou produkci :)
Hranice smrti (2007)
Americká vybíjená hraná s puškou na prasata natočená francouzským režisérem rádoby ve francouzském kabátě např purpurových řek, ale na místo toho z toho vznikla patlanina, která ničím nepřekvapí (ani těma "hororovýma" scénama, které tam chybí) a ten střih díky kterému ztrácíme přehled ve všech rádoby strašidelných a akčních scénekách. Děs Běs
Hrdost a sláva (2008)
No nevím já v tom zas tak dobrej a zázračnej filmeček nevidím. Dle mě je to zas o hodný a zlým policajtovi. Samozřejmě že herecké výkony jak Nortona a Farrellyho jsou suprový,ale to prostě nestačí na to aby z toho snímku bylo veledílo. Dle mě první polovina filmu je až dosti nudná a tak trochu zmatená, druhá polovina filmu už je o něco lepší a nabírá postupně na tempu,ale z nevyhrabe se to z průměrnosti. Takže 3* a ani o chlup víc.
Hunger Games: Síla vzdoru 1. část (2014)
Opět se potvrdilo, že nesmyslné rozdělování filmových pokračování na části, tak abychom z toho my diváci měli "víc" je cestou do sraček. Slabý díl, který se nám pokouší (bohužel) vykreslovat hlavní postavy. Díl, který mohl mít s přehledem něco kolem 40 minut.
Hurricane Season (2009)
Příjemná oddychovka. A po dlouhé době sem si opět vychutnal Foresta.
Chceš pěstí? (2013)
Děj průměrný, zápletka více než nudná a předvídající. Ale pro mě je jasným kladem parádní Mark Strong (tyhle role prostě on umí). Scéna v obýváku s nejen spomalenou babičkou byla parádní. I konečná scéna celkem šla,ale........