Reklama

Reklama

Nejsledovanější žánry / typy / původy

  • Drama
  • Komedie
  • Akční
  • Krimi
  • Dobrodružný

Recenze (32)

plakát

Andělé a démoni (2009) 

Inspirace: Nádherné reálie Říma a Vatikánu. Jinak film jako satisfakce pošramocené pověsti katolické církve se podle mého mínění docela povedl. Příběh vpravdě akční, zpracování solidní, kulisy úžasné. Musel jsem jej vidět dvakrát, abych zachytil obrovské množství myšlenek a historických souvislostí. Ale stály za to. Myslím, že Vatikán může být spokojen.

plakát

Kuličky (2008) 

Inspirace: již několik žen se mi přiznalo, že skutečnost je vykreslena věrně, prý to tak opravdu s myšlením žen je, i když režisérka s lehkou ironií komentuje opak. První povídka je natočena velmi syrově, trochu nesrozumitelně, druhá a třetí naopak velmi plasticky a zvláště třetí je mrazivá ("láskou často zabíjíme"). Skvělý film.

plakát

Mamma Mia! (2008) 

inspirace: skutečná inspirace pozitivity, čistá radost, uvolnění a pohoda.

plakát

Podivuhodný případ Benjamina Buttona (2008) 

inspirace: pár myšlenek - skutečné hodnoty jsou nad vnější image a vnitřní krása vítězí i když je neuvěřitelné, jak jsme naučeni, že stáří je něco negativního, nepříjemného... děláme si starosti se stárnutím, zdá se, že horší by bylo, kdybychom mládli, vlastně bychom znali datum našeho zmizení ze světa a to by byl hodně velký průšvih... po druhé a potřetí se krásně pozorují Pittovy proměny.

plakát

Red (2008) 

Inspirace: tvrdý muž hájí svoje práva a příkoří, které na mu děje, když mu mladá parta zastřelí psa, který je jeho jedinou radostí na konci těžkého života. Nemá co ztratit, snaží se uhájit pravdu. Bohužel to vede k dalšímu násilí a další tragédii. Muž je asertivní, hájí svou pravdu za každou cenu. Z jeho pohledu je to správné. Film na mne působil trochu schematicky, proto dávám tři hvězdy.

plakát

Sněženky a machři po 25 letech (2008) 

Inspirace: jelikož se mě to věkově a myšlenkové týká, míra nostalgie byla při sledování vysoká. Film podle mne špatně natočený, ale myšlenkově bohatý. Každý má svou představu o životě a najednou musí bilancovat. Kdo ještě nebilancoval, neví o čem je řeč. Ale i v té nostalgii jsem se smál, připadalo mi to vtipné. Jedna z myšlenek: peníze, bohatsví a popularita nejsou pro vnitřní pocit štěstí zdaleka to nejdůležitější.

plakát

Bourneovo ultimátum (2007) 

inspirace: pro mne překvapivá, strhující podívaná, v duchu předchozích dílů, ale zajímavější, nádherně smysluplně chaotická kamera, výborná hudba, intenzivní dvouhodinový prožitek. Moc pěkné.

plakát

Medvídek (2007) 

Inspirace: film ze života -budu se opakovat, takový skutečně život je. Tak nějak jsme skoro všichni zrozeni. A dobře jsem se pobavil.

plakát

Vratné lahve (2007) 

Inspirace: to se pánům Svěrákům povedlo. Jde o jednoznačně instruktážní film, zvláště pro ženy: milé dámy, všichni, skutečně všichni muži mají úplně stejné představy, jako jsou ve filmu sny Zdeňka Svěráka. Pánové přiznejme si to (pan Plzák to jistě potvrdí). Myslím, že ani nemusíme hledat kolem sebe tři mystické šmouhy.

plakát

Parfém: Příběh vraha (2006) 

Inspirace: čich - nová dimenze pohledu na vůni a smrad, velmi plasticky a realisticky ztvárněná. Jinak ovšem to mesiášství mne neoslovilo, i když jsem zastáncem názoru - co voní jde od Boha, co smrdí jde od Ďábla.