Recenze (40)
Prvních 100 (2014) (seriál)
První řada 4/5*. Uvidíme co se z toho časem vyklube.
Looper: Nájemný zabiják (2012)
"Blade runner & Twelve monkeys style" pecka..
Total Recall (2012)
Nemůžu si pomoc,ale já se bavil snad každou sekundu. :)
Continuum (2012) (seriál)
Hodnocení po 6 dílech. 4/5*
Avengers (2012)
Pecka roku,dokonale jsem se bavil.
Dead Island (2011)
Parádní trailer. :)
Doteky osudu (2012) (seriál)
Hodnocení po prvních dvou dílech. Pecka.
24 hodin (2001) (seriál)
Jack Bauer je prostě frajer. Pro mě jeden z nejlepších seriálů poslední dekády.
Země dinosaurů (1988)
Film mého dětsví :)
Hranice nemožného (2008) (seriál)
Po dlouhé době seriál,co mě konečně chytnul......zatím spokojenost.