Oblíbené seriály (10)
Jízlivě tvůj (2013)
Až budu ve věku obou hlavních protagonistů, chtěla bych mít tolik nadhledu, abych si dokázala dělat srandu z nemocí, z vlastní nemohoucnosti, ze stáří, ze smrti, jako oni dva. Pro mne oba pánové nad stupnicí jakéhokoliv měřítka.
Slečna Marplová (2004)
Případy bratra Cadfaela (1994)
Poldark (2015)
Romanťárna jak si ji představuji. Nemám co dodat a nechávám se unášet příběhem.
Otec Brown (2013)
Hercule Poirot (1989)
Pro mne jednoznačně nepřekonatelné zpracování detektivek paní Agáty, mes amis. Pojetím, atmosférou, výpravou (trés bien), výběrem herců, jejich výkony, hudbou...Momentálně sjíždím seriál potřetí a myslím, že ne naposled:-)))
Hra o trůny (2011)
Za mne naprosto úžasná podívaná a skvělá zábava. A více zkušeností a moudrosti ze života, než by se na první pohled zdálo. Řadím do svého soukromého zlatého fondu dívánek.