Poslední recenze (131)
Polární expres (2004)
Americká přeslazená pohádka, spíš muzikální. Příběh klasický, ale přesto dobře zpracovaný. Prostředí Severního pólu bylo pěkné a i docela realistické. Jedna z těch průměrných vánočních odpoledních pohádek. 60%
Wonder Woman (2017)
Bohužel nejhorší DC. Sice se mi líbil začátek se Stevem a Amazonkami, ale čím dál to šlo, tím více to bylo překombinované, bylo tam i spoustu chyb z hlediska vizuálních efektů, ale aspoň že závěr neosladili. 60%
Narcos - Bossí strategie (2017) (epizoda)
Bohužel jsem si myslel, že se toto stane. Slabší epizoda na rozjezd, i po tříměsíční pauze od Narcos. Sice se nám otevírá prostor na zajímavé dějové linky, ale akce v tomto díle moc nebylo. 80%