Oblíbené seriály (10)
Útěk z vězení (2005)
První série naprosto bez debat, druhá série stále dobrá...
Akta X (1993)
Jednoznačnou záležitostí je první série, co díl, to napínavý originální příběh. Nejvíce se mi líbily díly z Antarktidy a "světlušky". Ještě několik dobrých dílů se dá nalázt ve 2. a 3. sérii, hlavně pokud zde není vidět moc zelených mužíků a pokusů na lidech. Od 4. série je znát lehké vaření z vody o následujících dílech ani nemluvě...
Robin Hood (1984)
Tak jsem si to zase asi po patnácti letech pustil a musím říct, že tento seriál nic na své atmosféře neztratil .
Silverův návrat na ostrov pokladů (1986)
Naposledy jsem to viděl ještě někdy za komančů na ORF, rodiče mi to překládali a já se těšil na každý další pokračování. Vzpomínám si hlavně na poslední díl, kdy Silver uniká ze zajetí a svou proslulou berlu má naplněnou perlama... http://www.youtube.com/watch?v=tK25r2CLreM&feature=related
Ztraceni (2004)
Ze začátku naprosté nadšení, které bylo přibližně od třetí série vystřídáno lehkým zklamáním s pokračující nevrlostí k dalším a dalším dílům. Čtvrtou sérii sleduji již jen z jakési nutnosti a zvědavosti „jakpak to asi s těmi našimi ztracenými dopadne“. Již zde chybí ten náboj prvních dílů a asi nebudu první, když řeknu, že tvůrci vaří z vody. A myšlenky o přemístění ostrova, cestování v čase apod. už jsou opravdu hodně mimo mísu.XXXXXXXXXXXXX Po ukončení čtvrté série a začátku páté měním hodnocení ze **** na odpad! protože co se z tohodle seriálu stalo za sračku, to ani neni možný. Cestování v čase? Nasrat!
Columbo (1971)
Musím vyzdvihnout perfektní dabing Dalimila Klapky... Dabing Petra Haničince již tak dobrý nebyl...
Na Západ (2005)
Přesně tendle typ filmu nebo seriálu mi už nějakou dobu chyběl. Pro příznivce indiánské tématiky toho věru moc reálného není, ale tohle mě natolik uspokojilo, že nemůžu dát jiné hodnocení. Jen mohli tvůrci svůj příběh zasadit ještě do dřívějších let, abychom se podívali na nejvyýznamnější indiánské náčelníky jako byl Pontiac nebo Tekumseh.
MacGyver (1985)
"Pro tebe je to čokoláda. Pro kyselinu je to laktóza a sacharóza - C12H22O11. Disacharid. Kyselina bude reagovat s cukry za vzniku jednoduchého uhlíku a husté sraženiny. Na ucpání té praskliny by to mohlo stačit."
Simpsonovi (1989)
Co víc dodat... Skvělý humor, velká škoda Vlastimila Bedrny alias Homera Simpsona, ikdyž i na Zavřelův hlas se dá zvyknout...
Jack Holborn (1981)
Všech 12 dílů vyšlo na třech DVD od společnosti Mido a dokonce s původním dabingem, takže jsem neváhal, DVD koupil a celý seriál zhltl za jeden večer a ráno. Po 15 nebo kolika letech, co jsem to kdysi viděl, se mě seriál znovu líbil, má parádní příběh a napínavý děj, hlavně kapitán a lord Sharingham v jedné osobě alias Matthias Habich, v českém znění nezapomenutelný hlas Jiřího Klema, mají svoje osobité kouzlo a charisma.