Recenze (218)
Milionář z chatrče (2008)
Při hodnocení toho filmu jsem chtěl dát buď tři hvězdičky anebo pět. Nakonec jsem kompromisem zvolil čtyři. Jde o to, že tento film opravdu má díky některým scénám, tématum a námětu právo na plné hodnocení. Na straně druhé zde figuruje v některých momentech opravdu přílišná pohádkovost, která příběhu ubírá na vážnosti a kreditu...
Oko (2008)
Nejsem žádný hororový přeborník, vlastně se v nich nevyznám vůbec. Předchozí originál jsem neviděl. Pro mě čisté 4* ...
Oko bere (2008)
Příběh o géniovi, jeho rychlém vzestupu a mnohem rychlejšímu pádu. Slušné 3-4 hvězdičky.
Oko dravce (2008)
Mám pocit, že druhá polovina těžce ztráááácela spád...jinak to fakt nebylo špatné.
Podivuhodný případ Benjamina Buttona (2008)
Hrozně dlouhé, natahované, často dost nudné. Jeden z těch malá filmů, u kterého jsem ani nedal pauzu, když jsem si šel udělat kafe, protože jsem věděl, že mi stejně nic stěžejního prostě neuteče. Přesto nelze opomenout celkovou myšlenku, režii, scénář a posledních odhadem třicet minut, kdy jsem poprvé od začátku projekce konečně seděl jako přibitý a hltal další a další vyřčenou větu...
Pochyby (2008)
,,I have doubt..."
Po přečtení spalte (2008)
Hrozný, fakt hrozný...
Quantum of Solace (2008)
Prostě Bond...stále lepší a lepší...
Rambo: Do pekla a zpět (2008)
hafo krve, hafo zabíjení, málo keců a Sylvester Stallone jako lodník. :-))))
Sedm životů (2008)
Kdyby to vše trvalo hodinu dvacet až hodinu a půl, vůbec bych se nezlobil... Jinak dosti průhledné natahované drama, přesto ne úplně nejhorší. Poctivé 3...