Oblíbené seriály (8)
Ztraceni (2004)
Chalupáři (1975)
Každý prázdniny se těším na tuhle venkovskou klasiku a i když jsem jí viděl už mockrát, sotvakdy se o ní nechám připravit, a to hlavně kvůli naprosto úžasnýmu Sovákovi, kterej je hlavním tahounem tohohle nej čes seroše. 95%.
Bylo nás pět (1994)
Stranger Things (2016)
Kdyby se udělovaly Oskary za casting, tak tady by to byla tutovka. Úžasná retro série, která kdyby se natáčela v 80' letech, nemohla by být snad skutečnější. Napínavé, děsivé, nečekané, prostě "tubulárně kulervoucí".93%.
Živí mrtví (2010)
Seriál, který jsem znal jen z doslechu, mi připadal svým obsahem, který obnášel pouhé znovuzabíjení mrtvých a neustálé putování živých dost jednoduchý a primitivní. Ovšem až do dne, kdy jsem ho začal sledovat. Ano, zčásti je takový, ale je to taky pěkně napínavá potvora, která Vás na začátku nasaje a vyplivne až na konci. Budete na tom závislí :-). 90%.
American Horror Story (2011)
Jen počkej...! (1969)
Pouštěli nám to u nás v kině vždycky, než jsme masově vyrazili na lampionovej průvod. Jeden z nejlepších večerníčků a z toho, co přišlo z Východu to nejlepší vůbec. 95%. .......Tak jsem skouknul po letech celej komplet a nechal bych vyhrát nostalgii nad spravedlivým úsudkem, kdybych nezměnil svoje hodnocení a to bych nerad, takže: Výbornej seriál to každopádně je, o tom není pochyb, ale jen prvních 13-14 dílů. Nevím, co se potom stalo, ale z dílu na díl to jde najednou do hoven a zbytek je sotva na dvě hvězdy. Takže chca nechca, jednu musím sundat. 82%.
Yellowstone (2018)
Za mě jedna velká paráda, kterou jsem sjel komplet za tejden a hned poslal do top desítky. Nemá smysl vypisovat superlativa, protože to má všechno, co potřebuju a nic, co by mě sralo. 92%.