Recenze (277)
Čarodějův učeň (2010)
Múmia sa vracia v ružovom.
Griff the Invisible (2010)
Po tomto filme som s úsmevom v perách skonštatoval: "To bol ale film!". A skutočne, začiatok je prostoduchý, veľmi Céčkový. Až postupom času sa to vyvíja a vytvára do celkom schopného indie filmu, ktorý už prinajmenšom vie, kam nás privádza. A v konečnom dôsledku sa mi to dosť páčilo.
Kytice (2000)
Takéto filmové spracovanie poézie sa mi veľmi páči, naviac tie básne majú čo do seba, takže aj to obrazové stvárnenie potom vyzerá dosť dobre.
40 dnů a 40 nocí (2002)
Jedna z tých nápadnejších romantických komédií, na ktoré sa vcelku fajn pozerá.
Rozkoš v oblacích (2013)
V podstate blbosť, ale ešte omnoho lepšie ako predtým videný Movie 43.
Mládeži nepřístupno (2013)
Náramne anti-inteligenčný film bez štipky brzdy a triezveho uvažovania a zvažovania, či to už nie je aj priveľa. Ono to ani nie je všetko také tlačenie na pílu, je to proste veľmi hlúpe. Keby sa aj chcem zasmiať, film to neumožňuje svojou vlastnou trápnosťou.
Bláznivá, zatracená láska (2011)
Parádna ruvačka takmer na konci.
Bezvadíkyještěprosím (2010)
Myslím, že nebudem šetriť. Veľmi láskavý film, ktorý ma prekvapil, čo som vôbec nečakal. Josh Radnor je proste stvorený do romantických komédií ako "good guy". Jeho charizma potiahla v podstate celý film vopred. Naviac potešila aj sympatická Kate Mara.
Iluzionista (2010)
Krásne prevedenie, ale tie infantilné vtipy v takomto animáku sú na zaplakanie. A ten príbeh mi neprišiel až tak super, keďže to je to isté ako v ,Is Anybody There?'.
Nezastavitelný (2010)
Režijne vyšperkovaný film s vhodným obsadením. Napätie sa dalo vyslovene krájať, ani chvíľu som sa nenudil. Skutočne kvalitný film.