Poslední recenze (38)
Robin Hood (2010)
Uz dlho som nenapisal komentar, ale tento film mi nedal inu moznost. Nazval by som ho mojim najvacsim sklamanim poslednych rokov. Scenar nic, herecke vykony nic, audio-vizualna stranka nic, emocie nic, pocit po filme tragicky. Spolupraca Crowa a Scotta dopadla diametralne odlisne ako tomu bolo v pripade Gladiatora. Mal som co robit, aby som tento brak dopozeral a po zaverecnej scene som si priam slastne povedal, chvala bohu...
Cleveland show (2009) (seriál)
Family Guy je vyborny, American Dad chvalitebny a The Cleveland Show je ako tak uspokojivy... Davam 2*, ale stale verim, ze je predcasne sudit, ale zatial z mojej strany velke sklamanie a tak 30 percent... po prvej serii urobim korekciu hodnotenia... Postavy su takmer vsetky nesympaticke, Cleveland je nudny a ziadna z postav nedosahuje ani desatinu charizmy z ktorejkolvek Sethovych hlavnych postav aka Peter Griffin, Stan Smith, vedlajsi Glen Quagmire, Herbert, ci Roger... Tento projekt po prvych 9 castiach mali hodit na oheň a skúsiť inú, napr. Quagmire Show 18+ :-)
Avatar (2009)
Amazing!