Recenze (109)
Wrestler (2008)
Hezky natočený, vynikající výkon obou hlavních aktérů (mimochodem už jenom pozadí paní Tomei by si zasloužilo pět hvězd). Na druhou stranu nejsem fanoušek tohoto sportu a celkově mě film nedostával do kolen...ale hezkých 75% to je...
Já, Kuba (1964)
Umělecký skovst. Lepší kameru jsem snad ještě neviděl. Ano, je to trochu delší, každopádně to stojí za to...
Ratatouille (2007)
Jednou jsem se takhle nudil v letadle a našel jsem to v nabídce filmů na monitoru před sebou a byl jsem mile překvapen. Možná jedna z nejhezčích kreslených pohádek, co jsem zatim viděl.
3:10 Vlak do Yumy (2007)
Velká snaha napodobit starý dobrý westerny. Docela se to povedlo, ale celá ta westernová myšlenka tam trochu chybí.
Východní přísliby (2007)
Krásně natočený, i děj docela ujde...ale co je u tohohle filmu naprosto nejslabší, je konec...a zkazilo mi to celej film...ale i tak dobrých 75%
Sedm samurajů (1954)
Zkrátit minimálně hodinu by neuškodilo...ale i tak na svoji dobu hustej film.
Zlatá vejce (1993)
Ono to na první pohled vypadá jako úchylná komedie, ale je v tom něco víc. Člověk hnanej rychlým ziskem, šel by i před mrtvoly, vše vychází...a pak najednou prásk a je ochrnutej...a jak se všechno najednou změní...celej život se zboří.
Než se setmí (2000)
Nádhera. Na tomhle filmu je vidět jakej je Bardem Pán herec. Jeho kubánskej přiteplenej přízvuk je dokonalej. Film kterej určitě stojí za to vidět. 80%
Tahle země není pro starý (2007)
Naprostej masakr. Moc jsem tomu nevěřil...ale po prvních pěti minutách jsem byl naprosto přesvědčenej, a pak už jsem to hltal až do konce...95%
Torremolinos 73 (2003)
Zajímavý námět, originální zápletka (natáčet doma vlastní domácí porno a myslet si, že je to pro nějaký výzkum....). Provedeno ale mohlo být mnohem lépe. 70%