Recenze (326)
Kouzelný drak (2021)
Naprostá emocionální pecka se stopou Jackieho Chana. Radši si pustím tohle než vychvalovanou Duši. Spousta humoru, který děti nepochopí, prvky bojového umění, drak, výborný příběh a několik emocionálních scén, plus klasicky vyobrazená Čína co víc si přát. Líbačka draků byla top scéna. Za mě velké překvapení. 90%
Expendables: Postradatelní 2 (2012)
Druhý díl akční mašinérie pokračuje v super akci, hláškování a dosazení dalších dětských hrdinů. Co víc si přát. Není to dokonalé, ale kurevsky zábavné. Pořád mě baví a bavit bude kolik toho tam Sly nacpal..
Expendables: Postradatelní (2010)
Naprosto parádní akcí nadupaná jízda plná dětských hrdinů v jednom balení. Musím uznat, že tohle se Slyovi fakt povedlo, je to brutální, vtipné (ty narážky fakt žeru), prostě úžasnej akční fanservis. Příběh klasická stalllonovka, ale to mi vůbec nevadí. Nacpat tolik postav do jednoho filmu, klobouček dolů Rocky.
Rodina na baterky (2021)
Barevné, zábavné, svěží. Musím dát plný počet. Animace je naprosto úžasná a je jasné, že s tím bude chvilku Sony bodovat. Ta spousta humoru (především pro dospělé) a dost narážek na jiné filmy mě bavila celý film. Plus dobrý příběh a pochopitelné charaktery, co víc si přát. SPA opět boduje. Zatím animák roku, Oskary neoskary.
Chicagský tribunál (2020)
Výborný film, který si doufám vybojuje Oskara. Silné téma, ukázka jak funguje systém, skvělé herecké výkony (Rylance, Cohen) a madafaka Langella. Asi víc dodávat netřeba, takhle to funguje všude a kdo si myslí že ne tomu není pomoci...
Klaus (2019)
Jednoznačně nejlepší animák poslední doby a určitě nejlepší ze Španělska. Jako bonus legenda o Santovi. Vtipné, pěkně nakreslené, emočně nacpané plus zajímavý příběh. Spíš asi ocení dospělí i když to kouzlo Vánoc tam bylo. Velmi milé překvapení.
Stranger Things (2016) (seriál)
Jeden z mých nejoblíbenějších seriálů poslední doby. Oceňuji, že kvalita nešla s příchodem dalších řad dolů. Nejen hlavní postavy baví a jsou sympatické. Celkově fajn příběh, fajn humor. Možná nesedne každému, ale fanoušky žánru pobaví.
Rocky IV (1985)
Rozhodně nejlepší díl série. Výbornej soundtrack a celkový poselství taky v pohodě. Jasná kultovka
Batman se vrací (1992)
Pokračování kultovní jedničky, které se opět výborně zhostil Burton. I ve dvoje výborné obsazení, Keaton, De Vito, Pfeiffer, Walken. Soundtrack Elfman. Atmosféra výborná co víc chtít. Asi jediný film u kterého se nemohu rozhodnout jestli je lepší jednička nebo dvojka. Škoda, že nevznikl i třetí díl od Burtona s Two Facem, Banem, Poison Ivy a Hádankářem, který by uzavřel trilogii. To co následovalo bylo po těchto skvostech bylo utrpení. Každopádně první dva díly jsou moje srdcovka!!!
Batman (1989)
Nejlepší Batman, sympatický Keaton a nejlíp vyšinutej Joker všech dob, ale o čekat od Nicholsona. Pohádkář Burton se režie zhostil výborně. Hustá atmosféra podkreslená výborným Elfmanem. Co k tomu dodat? "Už jsi někdy tančil v měsíčním svitu s ďáblem?"