Poslední recenze (318)
Tajemství (2006)
Verím že Tajomstvo nieje pičovina, verím že Tajomstvo nieje pičovina, verím že Tajomstvo nieje pičovina... Nefunguje to
Ozark (2017) (seriál)
Mohol to byť druhý Breaking Bad, ale nakoniec je z toho iba seriál ktorý sa druhým BB strašne snaží byť ale premrhal všetok svoj potenciál. Obrovská škoda
Rozpuštěný a vypuštěný (1984)
Za mňa najslabšia kolaborácia medzi Svěrakom a Smoljakom, ale stále je to dobrý príspevok do KVJC (Kinematografický Vesmír Jára Cimrmana). Ideálny film na poobedie po práci