Recenze (12)
Northangerské opatství (2007) (TV film)
Dost smíšené pocity, Izabel jsem chtela vystrelit mozek z hlavy, aby byl konečně klid, jejiho bratra bych nejradeji uzemnila lopatou a z generala jsem měla neustále špatný pocit. Místy dost nudné a najednou když to začínalo být zajímavé, tak konec.
Kimi ni todoke (2009) (seriál)
Nemám ráda mangy, nečtu a ani nesleduji podobné žánry.. Ale toto, místy jsem se zasmála a vzalo mě to tak, že bych je několikrát být Chi přetahla lopatou :( takoví .... pořád jsem si říkla UŽŽŽ? a nic ! Ta Kurimi mi přišla vždy podezřelá a Joe je podle mě něčím napuštěný a stejně tak Kent. Nejvíc jsem se smála, když žárlil Kazechaya :D Jsou sladcí, ale šnečci.
Modrá jako safír (2014)
2 byla lepší než jednička, zajímavá hudba k různým momentům a hodně jsem se zasmála, když Gvendolin prostě nemůže být v celých šatech po celý film :D a vždy něco vyvede
Popelka II: Splněný sen (2002)
Povedená pohádka :)
Mamma Mia! (2008)
Muzikál na kterém jsem vyrůstala.. Dá se na něj dodívat až do konce a nepřestane bavit, byl inspirací pro scénku na maturitním plese. Nenáročný, vtipný a neokoukaný :)
Loganovi parťáci (2017)
Film se zdál ze začátku akční a vtipný, asi od půlky jsem to přetáčela a přála si ukončení nudných scén.
Jumanji: Vítejte v džungli! (2017)
O vtipné scény není nouze :) film překvapil
Kletba Měsíčního údolí (2008)
Velmi dobře zpracovaná pohádka. Občas mi to připadalo, že je to spojení letopisů narnie + Romea a Julie se šťastným koncem.
Thor: Ragnarok (2017)
Trailer se v mnoha věcech neshoduje s filmem. Chyběly mi tam vtipnější scény, na které Thor rozhodně ve trojici s Lockym a Hulkem mají. Líbilo se mi oživení s Doktorem Strangem a líbil se mi údajný "pes který nejde rozstřílet" :D Hudba mi příliš neseděla k některým částem.
Vánoční duch (2010) (TV film)
Ze začátku jsem čekala, co se z toho vyvine. Známí herci a Vánoce. Přišlo mi to jak Vánoční koleda mixnutá s Jen přes mojí mrtvolu.. Vydržela jsem prvních 20 minut, pak jsem to přetáčela. Film mě nezaujal.