Recenze (63)
Amazing Spider-Man (2012)
50%/.
Amazing Spider-Man 2 (2014)
20%/
Ant-Man (2015)
100%/.
Avengers (2012)
Ach,jak já miluji marvel, 100%/.
Avengers: Infinity War (2018)
NAPROSTÁ PECKA !!!!!, a THANOS NEMÁM SLOV, Tenhle rok už není možné v kině zažít něco lepšího, 100%/.
Babovřesky (2013)
Viděl jsem všechny díly, BOHUŽEL, a hodně se to na mě podepsalo. 0%/odpad
Babovřesky 2 (2014)
Mučení, ale né tak velké,jako u jedničky a trojky, 10%/.
Babovřesky 3 (2015)
Nejhorší film EVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!😈, jako u jedničky 0%/.
Batman a Robin (1997)
Pane bože, tenhle film, nesahá burtonovemu, batmanovi, ani po paty, 10%/.NAPROSTÉ DNO!!!!
Batman navždy (1995)
SKLAMÁNÍ, ale oproti, barman a robin, je to, oskarové dílo 50%/.