Recenze (63)
Johnny English znovu zasahuje (2018)
Pro mě nejhorší film série, nepřináší to nic nového, a celkem jsem se nudil, jako párkrát jsem se zasmál, pokud je někdo fanoušek série tak z toho bude zklamaný, nic moc, na film bohužel tak za týden úplně zapomenete :-(, /55%/.
Mission: Impossible - Národ grázlů (2015)
Zatím nejlepší díl mission impossible, ale myslím si že fallout bude ještě lepší :D , 100%/.
Avengers: Infinity War (2018)
NAPROSTÁ PECKA !!!!!, a THANOS NEMÁM SLOV, Tenhle rok už není možné v kině zažít něco lepšího, 100%/.
Babovřesky 2 (2014)
Mučení, ale né tak velké,jako u jedničky a trojky, 10%/.
Amazing Spider-Man 2 (2014)
20%/
Amazing Spider-Man (2012)
50%/.
Spider-Man 3 (2007)
50%/.
Spider-Man 2 (2004)
80%/.
Spider-Man (2002)
80%/.
Ant-Man (2015)
100%/.