Oblíbené seriály (10)
Sběratelé kostí (2005)
Gangy z Birminghamu (2013)
Hra o trůny (2011)
Ally McBealová (1997)
Veronica Mars (2004)
American Horror Story (2011)
Prolhané krásky (2010)
Penny Dreadful (2014)
Jak prosté (2012)
Skam (2015)
Tento norský seriál mě zaujal na internetu, kde jsem si ho prvně všimla a začala ho sledovat. První série nebyla úplně nejlepší, ale ty ostatní mě nadchly. Postavy uvážlivě mluví, přemýšlejí a učí se od chyb /zkušeností/ svých přátel. Řeší denní problémy mladých lidí. Jako je kamarádství, rodina, vztahy apod. Nejvíc mě zaujal vztah dvou chlapců. Cítila jsem hodně emocí a pochopení, jak to je někdy složité.