Recenze (172)
Vzestup Osmanské říše (2020) (seriál)
Dobre sa to pozeralo
Bažina (2018) (seriál)
Páčilo sa mi to od začiatku do konca. Dejove linky sa na konci prepojili, vsetko zaklaplo. Vyborne na tom je to, ze nejde o uponáhľaný serial, každá scéna je vymakana, dialogy a hlbka postav su naozaj prepracovane.
Oppenheimer (2023)
Fakt som si to uzival + fantasticka hudba.
Bratři (2023)
Nemalo to hluche miesta. Na moje vlastne prekvapenie, velmi slusne zrezirovane, dobra vyprava aj kamera. Hlavne postavy to dali na vybornu.
Mahulena, zlatá panna (1986)
Mnd sa tato rozpravka vzdy pacila, hlavne tdn dobrodruzny nadych z cesty a ze tam neboli same magicke hluposti a carodejovia. Kulisy krasne, hudba kvalitná.
Mišo (1979) (TV film)
Sklamanie, chyba tomu nieco, Tapakova rezia je plytka a bez pribehu
Hrnečku, vař! (1953)
Animacia za jedna, ako klasicka ako v USA v 30' rokoch. Pribeh ale inak plytsi.
Nech svět světem (2023)
Davam dve hviezdy, slusny rozbeh, nudny zaver. Dystopiu si predstavujem s vacsim zvratom. Vysumelo to ako smradlave "oné" do vetra. A Bacon uplne zbytocny.
Piargy (2022)
Kamera, strih, osvetlenie, kostýmy, to vsetko skvele. Chybal vsak tomu dramatický priebeh s nejakym zaverom (zvratom). A Mokosovi fakt miestami nie je rozumieť, ked hovori po slovensky (hlta koncovky, zjavne to nie je jeho denna rec).
Byl jednou jeden král... (1954)
Kral ako ma vyzerat kral, krasna princezná, mila babicka a kuzla. Vsetko, co ma mat rozpravka, nie ako tie dnesne blbosti