Recenze (11)
Peacemaker (2022) (seriál)
Mám rád komiksy a zejméma od Marvelu, ale tahle krutopřísná řežba od DC, posílá všem seriálům z Marvel Univerza jasný vzkaz (snad vyjma Punishera :-) ) - Go fuck another fish, asshole!
Moonfall (2022)
je to tak hloupé, že se člověku nechce ani k tomu nic napsat :-(
Stopy spravedlnosti (2017)
Film který jsem ani nezaznamenal, že by šel v kinech. Po jeho shlédnutí snad jeden z nejzábavnějších akčních kousků roku 2017. Chan i Brosnan válí. Za mě bez ztráty květinky!!
The Orville - Pravidlo většiny (2017) (epizoda)
Jsem rad ze jsem odpůrce soc. sítí a jen doufám že se něčeho takového nedožiju. Naprosto výborný ale děsivý díl.
Looper: Nájemný zabiják (2012)
Nuda, nuda, šeď a zase nuda. Už chápu z čeho Brucovi vypadaly vlasy......
Válka o planetu opic (2017)
Dlouhé, utahané, nudné rodinné drama bez příběhu........Ztráta 140 minut života... dávám 2* za Woodyho
The Orville - Pokud se objeví hvězdy (2017) (epizoda)
Opět skvělý díl, v komparatistickém souboji s ST Discovery zatím MacFarlane vede o celou délku koně :-))..Jen tak dál
Battlestar Galactica (2004) (seriál)
Pro mě nejlepší sci-fi seriál a úžasná laboratoř lidské společnosti na "malé skupině", která je poplatná každé době....
Contratiempo (2016)
Skvělá atmosféra a napětí až do konce. Více neamerických filmů takové kvality :-)
Wind River (2017)
Absolutní spokojenost. Skvělá atmosféra mrazivého Wyomingu, kdy jsem se musel u sledování přikrýt dekou. Renner ukazuje své kvality. Takže jen více takovýchto charakterních rolí a méně poskakování v latexu s lukem a šípy :-)....