Recenze (8 038)
Legenda o opilém Mistrovi (1994)
Sčasti situačná komédia, sčasti dobová rozprávka a výnimočne bojové umenie. Tento film je v akcií a kaskadérskych kúskoch na úplnom vrchole. 8/10
Smrtící nabídka (1996)
Film so slušným rozpočtom, ale zlým prevedením. Oveľa lepšie by to bolo v rukách lepšieho režiséra, strihača a zvukára. Najlepšie z toho vychádza Jeff Speakman so svojím bojovým umením kenpo. 4/10
Neodolatelný (2020)
Od samého začiatku až do začiatku posledných minút je to celkom priamočiara politická-komédia, v ktorej nič nie je ani zďaleka jedinečné alebo prelomové. Pri väčšine vtipov som sa ani nezasmial, a keď už, tak to bolo spôsobené skôr hereckými výkonmi ako vtipom samotným. Úprimne povedané, v určitom bode je to únavné a nudné. 4/10
Vymítač ďábla: Znamení víry (2023)
,,Exorcista: The Believer" nie je nový koncept. Nie je to jedinečný príbeh, ktorý ešte nikdy nebol natočený, ale vďaka exorcizmu a druhej polovici, kde konečne film dostáva hororovú atmosféru sa dá prežiť. 5/10
Reality (2023)
Tento film je v podstate hra medzi agentmi a obeťou.(s niekoľkými flashbackmi). Je to natočené tak, že máte pocit, že ste tam a len sledujete udalosti. Rozhodne to nie je pre každého a celkový dej je veľmi základný a nie je to niečo, čo by ma nejako zvlášť zaujímalo (ruský vplyv na americké voľby). Silná autenticita dokáže vyvolať až nepríjemný skľučujúci pocit. 6/10
60 minut (2024)
Je dobré, že globálna streamovacia služba NETFLIX má rozhodne chuť na nezvyčajné experimenty. A hľa, pre mňa neznámy režisér Oliver Kienle necháva pozoruhodne dobre trénovaného Emilia Sakraya, podobne ako Franku Potente ako Lolu, bežať Berlínom proti nemilosrdnému plynutiu času. Ale v scenári nenájdete žiadne zvláštne záblesky inšpirácie. Ale ani to nie je zlé. Tomto filme je dôležitá iba akcia a tá sa podarila. 5,5/10
Leo (2023)
Pri sledovaní tohto animáku som sa usmieval počas celej doby trvania!!! Deti vo filme a tí, ktorí ho sledujú doma, sa od múdreho jaštera Lea (Sandler) a jeho schopnosti poskytnúť podporu, učia dôležité lekcie o empatii a odpustení sebe samému. 7/10
Karanténa smrti (2022)
Sick je zábavná a rýchla slasher zábava, ktorá bude vítaným pozretím pre fanúšikov tohto žánru. Ale aj tak, nečakal som, že film bude mať taký šmrnc, aký mal. To by ste vôbec nečakali, ešte raz česť za využitie pandémie. Film má dobrú akciu, strašidelné, slušné herecké výkony a je to taký ten slasher, ktorého by som si kľudne pozrel aj pokračovanie. 7/10
V letu (2024)
,,Lift" sám o sebe nebol až taký zlý, ale jeho najväčším hriechom je, že som túto zápletku videl už 1 000 000-krát, až ma to začalo nudiť. Tento film nič nové do tohto žánru neprináša. Pravdepodobne na film do konca týždňa zabudnem. 4,5/10
Sněžné bratrstvo (2023)
A.J. Bayona sa vrátil k žánru, ktorý veľmi dobre vie spracovať. Tento skutočný príbeh uruguajského rugbyového tímu a priateľov, ktorých lietadlo sa zrútilo do ľadovca nad Andami je veľmi drásajúci. Už je to veľa rokov, čo som videl film ,,Prežiť": trýznivý, ale zaujímavý film. Musím priznať, že som bol ohromený tým, aký dobrý bol tento film. Rozrušujúci, na zamyslenie, miestami ťažké sledovať, no nedokázal som sa od neho odvrátiť. Je veľmi citlivo spracovaný a príbeh je vyrozprávaný veľmi ľudsky, príliš sa nesústreďuje na pochmúrnejšiu stránku príbehu, takže nie sme nútení pozerať na tie najnevkusnejšie časti, spracovanie ľudských tiel. Bayona sa viac sústreďuje na ľudský duch a boj o prežitie. Musím pochváliť aj skvelo vyzerajúcu kameru a zvuk. Len kasting mohol byť lepší, skoro všetci herci sa na seba podobajú, čo mi spôsobovalo zmätenosť. 7,5/10