Poslední recenze (1 408)
Columbo - Semínko pochyb (1971) (epizoda)
Poručíku, jestli chcete něco chytit, musíte změnit místo nebo návnadu :-)
Smysl pro tumor (2024) (seriál)
Vadilo mi herectví Terezy Brodské. Je to vlastně "jen" předělávka belgického originálu. Celá linka s fotografem se mi nelíbila. Je to i dost předvídatelný. A přesto nakonec dávám nadprůměr. Protože to je důležité téma a díky hereckým výkonům Filipa Březiny a Jirky Bartošky.
Architektura 58–89 (2023) (seriál)
Taktéž chci pochválit autory za tuhle sérii. Vůbec bych řekl, že chybí větší míra pozornosti architektuře (čest popularizujícím výjimkám jako David Vávra nebo v současnosti Adam Gebrian) a tahle série zaplňuje mezeru. Ovšem z mého pohledu nedostatečně, respektive bych uvítal ještě ucelenější pohled ve stylu "jeden díl - jeden autor" a delší stopáž. Pokud jde o architekturu téhle doby, řekl bych, že je potřeba jí přijít na chuť. Ztělesňuje mi to Thermal, který je v téhle části Varů jako pěst na oko, nemluvě o tom, že kvůli němu padla část historické zástavby. Bez soudruhů nemožná realizace. Ale na druhou stranu je to perla svého druhu, která byla tak propracovaná a vypiplaná! O to víc mrzí jak se s ním v minulých dekádách zacházelo a že se mu původní lesk už nejspíš nevrátí... Ještě jednou díky za tento počin.
Poslední deníček (5)
Komentáře
Číst si komentáře jako ten od Blazkowicze u Stalkera - proto se vyplatí chodit na csfd. Aneb jak opouštět svou bublinu. Díky, zasmál jsem se od srdce :-D