Recenze (1 415)
O Pomněnce (1971) (TV film)
Když na začátku zalívali ty prostěradla ve studiu nebo co to bylo, začal jsem chystat odpad ;-). Příběh zcela pohádkově průměrný... No ale ubraňte se pomněnkové Janě, když Viktor jí podlehl na celý život :-)
Chytrost má děravé šaty (1974) (TV film)
Vše podstatné zde již řečeno a mnou odsouhlaseno, tak jen podotknu, že jsem rád za shlédnutí dokud je ještě tato pohádka dovolená. Až se zde ujmou moci všichni ti chrabří vlastenci a islamobijci, tak taková Alláhem a jinými výrazy protkaná propaganda jistě nebude mít šanci ;-)
Dunkerk (2017)
Strhující nástup, který nedá vydechnout ( oceňuju filmy co se nezdržují titulky a rovnou vás hodí do děje ). Neuvěřitelná kamera zvláště v leteckých partech. Žádná heroická exaltovanost, ale vlastně "obyčejné" herectví. Z toho vybočí snad jen patetické promluvy K. Branagha, jeho figura mě moc nezaujala... Dalo by se chválit dost a dost - hudba, postava C. Murphyho, byť dle mě málo využitá, scény takřka beze slov atd. Přesto dávám jen čtyři hvězdy. Nolan už je totiž level sám o sobě a mě tu chyběl nějaký ten wow efekt nebo jak to nazvat. Prostě moment, který by z výborného zážitku udělal nezapomenutelný. I tak ale vynikající podívaná!
Columbo - Případ diplomatické imunity (1975) (epizoda)
Poručík s baloňáčkem na diplomatické recepci :-). Už jen proto nadprůměr...
Mammon - Série 2 (2016) (série)
Opravdu. Druhá série lepší než první - ještě že jsem překonal rozčarování z jejího konce. Rozjezd byl opět hodně chytlavý a ono to tentokrát vydrželo až do konce. Skoro žádná z postav není jednoznačná a o zajímavé zvraty není nouze. Někdy je to opět zas až moc, ale dá se to unést. Dal bych ****, ale za postavu ministra financí a výkon I.H. Gimleho ještě jednu přidám. Pořád netušíce, jestli to je ten největší záporák nebo naopak solidní dělník politiky, až nakonec... No vlastně nevím :-)
O Janovi a podivuhodném příteli (1990) (TV film)
Jak tu mnozí psali, jedna z těch zvláštních pohádek, který se v dětství zapsaly svou atmosférou do mozkových závitů. Mě nejvíc utkvěl ten konec... Viděno po letech a pořád velmi zajímavý. Jo a pirát Matthias Habich a princezna Agnes :-)
Pohádka z šafránové louky (1980) (TV film)
Jak se ( hnědooký? :-) ) bača ke štěstí prokopal. Krátká, ale netuctová rozprávka s Čapulkou, Medunou a polorozpadlou salaší...
Proč posedl amok pana R. (1970)
Aha. Koncept všedního filmu o všedním životě jedné mnichovské středostavovské rodiny. Tak všedního až... Nevěděl jsem o co půjde, tak jsem si říkal, jestli nás režisér "vytrestá" tím, že nedojde celý film k žádnému zvratů anebo něco přijde... První setkání s RWF nebylo omračující, ale ani "všední" :-).
Wallander - Neklidný muž (2016) (epizoda)
Neee, proč mi tohle děláte? Takhle smutnej konec... Případ mi přišel nějak zmatenej, asi chyběl i nějaký ten historický background. Ale ta osobní rovina... :-(
Domek z karet - Série 3 (2015) (série)
Pořád solidní práce, ale přecejen ubylo těch nejsilnějších momentů a vedení vztahu Underwoodových mě trochu zklamalo...