Recenze (1 415)
O spící princezně, šípkových růžích a uražené víle (1983) (TV film)
Ještě spí a spí a spí zámek šípkový, žádný princ.... Tahle píseň tam žel nezaznělo, takže tak nějak průměr. Sympatická Růženka a obstojně vyložených sto let. Jinak ovšem spíš nudná klasika.
Wallander - Bílá lvice (2016) (epizoda)
Kurt se ocitá v JARu a už to je problém - pořád spoustu světla a sluníčka. Člověk si hned uvědomí, že severská krimi bez severského klimatu prostě ztrácí čaro. No a případ se zvláštní politickou agitkou taky nenadchl. Nejslabší dílek...
Mammon - Série 1 (2014) (série)
První dva tři díly byly dost chytlavý, se scénama ze kterých fakt mrazí. O to víc zklamalo vyústění a poslední díl už mi chvílema přišel až parodický. Škoda.
Wallander - Než přijde mráz (2012) (epizoda)
Popel k popelu... Mrazivej díl počínaje labutěmi.
Čára (2017)
Popravdě nevím proč film dostal cenu. Průměr po všech stránkách. Zajímavý typ je T. Maštalír a některé scény děsivě zahřátí, ale to je tak všechno... ( 52. KVIFF )
Baby Driver (2017)
Nelze jinak: zklamání. V komparaci s žánrově podobným Drivem a Goslingem prohrává na celé čáře. Ani Kevin, Jamie, krásná Lily a sekáč Hamm to výš nevytáhnou. V první řadě mě snad až na dva songy vůbec nechytala muzika, což je u filmu, kde jede pořád a je součástí děje, prostě problém. No a Ansel ve srovnání s Ryanem - škoda mluvit. WAS HE SLOW?!? ( 52. KVIFF )
Wind River (2017)
Jeremy jako raněný sympaťák, mladá FBI vyšetřovatelka, krásná a tvrdá krajina, komunita Indiánů na okraji zájmu... Samá pozitiva a filmové jistoty :-). Žel konec mi přišel přepálenej a to mi trochu ubralo na dojmu. ( 52. KVIFF )
Odnikud (2017)
Hodně silný počin svým námětem. Už entré je povedený, aby pak přišla řada zásadních momentů od rodiny přes soud až na dovolenou... A podtrhuje to opravdu vynikající Diane, jak již ostatně mnozí zmínili. Sympaťák je i právník Denise M. No a ten konec... ( 52. KVIFF )
Vůně ženy (1992)
Jasně, Al Pacino jede na max. Mlaďoch dobře sekunduje v roli nezkušenýho parťáka. Mám jen dvě výhrady: po opravdu napínavý až vypjatý scéně v hotelovém pokoji mi přišlo, že filmu trochu spadl řemen a školní dohra je spíš trapná. A pak jsem trochu alergickej na ty scénáristický klenby, kde se z nesnesitelnýho všiváka stává div ne anděl... Ale Alovi to rád odpouštím ;-) ( 52. KVIFF )
Představ si (2012)
Jednoznačně nejlepší zážitek 52. KVIFF! Vlastně jednoduchý spíše komorní příběh a přesto se spoustou napětí, poučný, laskavý, ale nikoli citově vydírající. S přiměřeným koncem a zajímavou úvahou jak moc pomáhat a chránit ty očividně ve společnosti znevýhodněné. A scéna návratu ovíněného lektora večer na kliniku je opravdu perlou kinematografie! Výborný sympatický Edward Hogg a vůbec osazenstvo kliniky. Trochu problém jsem měl akorát s A.M. Larou, jíž jsem to slepectví úplně nevěřil. Děkuji za zařazení sekce Lidé odvedle do programu KVIFF a jsem zvědav, co přinese v dalších letech...