Recenze (1 415)
Kytička pro Algernona (2000) (TV film)
Jo jo, tak u tohohle jsem byl hodně naměkko...
Podezření nula (2004)
Tak tohle dílko bych ohodnotil jako promarněnou šanci. Herecké obsazení je velmi slibné, ale řekl bych, že se z něho dalo vymáčknout mnohem víc, zvlášt CAM je tam jen pro ozdobu ( a to já ji žeru :-)) A hlavně se film ( režisér a spol. ) očividně snažil o budování nějaké atmosféry, ovšem to se mu moc nepovedlo. Prostě mě to k obrazovce nepřikovalo a ikdyž závěr je zajímavej, ke špičce žánru jako 7even nebo ( ve filmu zmíněný ) Zodiac, to má prostě daleko...
Quo Vadis (2001)
Kniha je podle mě mnohem lepší, film pokulhává v atmosféře, rozměru zpracování i ve ztvárnění některých postav. Spokojenej jsem byl zejména s Petroniem ( ikdyž v knize byl ještě o level zajímavější ), Chilónem a správně praštěnej mi přišel i Nero. Polákům musim připsat ke cti, že se vůbec pouštějí do historických spektáklů - u nás už se jich asi moc nenatočí... Shrnutí = radši si to přečtěte :-)
Divoký anděl (1998) (seriál)
Za pana BATISTUTU ani míň nemůžu! A velkou slabost jsem měl pro Florencii - Paola Krum - a nejen proto, že tam Batigol hrál :-)
Vražedné pobřeží (1991) (seriál)
1000. HODNOCENÍ Pana Chrysoprase :-!
Žabí princ (1991)
Nevim čim to je, ale německé pohádky jsou prostě slabý, divný, herci mátožní a nezachrání to ani česká tvář - měli by jim snad zakázat natáčet, max. můžou dávat peníze a do ničeho dalšího nekecat. A vrcholem jsou asi německo-slovenské kooperace, čest všem výjimkám. Jinak nic proti německé tvorbě, takovýho Tykwera nebo Franku jim můžeme jen závidět...
Panna a netvor (1978)
Viděl jsem to někdy ve věku prvního stupně ZŠ a věru mi z toho moc dobře nebylo. Opravdu hororová pohádka s tísnivou pečlivě budovanou atmosférou. Strašilo mě to hodně dlouho, zvlášt pak dlouho odkládaný pohled na netvora. Jen nevim jestli bych to chtěl ještě vidět a možná ztratit iluze...
Ostrov (2005)
Horko těžko jsem vydoloval pro tohle dílko 5/10. Nápad určitě výbornej a obsazeni hercu taky, ALE tak čitelnej a klišovitej děj už jsem dlouho neviděl. A pak je tu akční stránka věci - určitě je to impozantní a náročný pro rejžu - ovšem filmy, kde hlavní hrdinové prochází akcemi s rankou na tváři nebo škrábnutím na paži a ostatní ´zlí´ přitom odpadávají jeden za druhým mi lezou krkem ( zvlášt scéna s padajícím R... ). Takže tak
Malá čarodějnice (1984) (seriál)
Pro tuhle čarodějnici jsem měl vždycky slabost - jeden z nej večerníčků vůbec.
Tajemství proutěného košíku (1977) (seriál)
Pro tenhle seriál s Miriam v čele mám docela slabost...