Poslední recenze (70)
Extraktoři (2023) (seriál)
Z mého úhlu pohledu je to nejhorší mini série co Voyo/Nova za poslední roky udělali. Postavy, které hrál Jakub Štáfek a Jan Révai by potřebovaly mnohem více prostoru a naopak postava, kterou hrála Pavla Gajdošíková by v každé epizodě měla trávit ideálně méně než 20 sekund. U třetího díllu jsem se naučil scény s ní přetáčet a seriál mě pak bavil o poznání víc. Celkově je to ale silně podprůměrné a oproti Jitřní záři nebo Guru je to velkej propadák.
Extraktoři - Únos (2023) (epizoda)
Tohle je slabota. Jak se mi všechny minisérie od Voyo líbily, tak tahle je vážně nezábavná. Hlavní vyšetřující agentka je jak vlhkej sen amerických feministek a sympatičností bych jí srovnal s jinými Mary Sue jako je Galadriel z RoP od Amazonu nebo Captain Marvel z Marvels. Asi se Nova snaží být světová, ale bohužel se jí to moc nepovedlo a hlavně tenhle druh světovosti vede k tomu být "broke".
Ahsoka - Část 3: Čas odletu (2023) (epizoda)
Nevím proč jsem tomu dal ještě šanci.. Byla to chyba, je to čím dál větší trapnost. Sabine je sympatická asi jako průjem, Ashoka asi jako svrab. Je to chvílemi hrozně nudný, dialogy trapný, ztráta času.