Recenze (18)
Děsivé dědictví (2018)
CO TO KURVA BYLO ZA KONEC JAKO?!!!!
Štiky (2018) (pořad)
Tak tohle je VRCHOL!!!!!! Nejvíc mě ale uchvátil tak zvaný "Ifko" co je nejspíš už tak 10 let na piku.(Dobrá diskotéka v tý puse místo zubů hmmm). Vážně nádhera se dívat na 200 kilovou kurv* a její hnusnou matku která je ještě vylízanější než celá ta zbytečně existující rodina dohromady!!
SuperStar 2018 (2018) (pořad)
Nechápu že se ještě na to někdo dívá !!! O čem tohle je furt proboha???? NEHORÁZNÁ TRAPÁRNA. Stejně ty soutěžící nikdo nikde nezná a nic z nich pořádnýho nebude !!!
Robinsonův ostrov II (2018) (pořad)
Hodnocení neměním, furt se mi to docela libí, jen je škoda že je to tak zdlouhavý a člověk si na kmenovou radu musí počkat 3 DÍLY...! Nedej bože 4 !! Někdy jsou tam opravdu nepodstatné záběry, které mohli vynechat !!! ZBYTEČNĚ TO LIDI NASÍRÁ TV NOVO !!! Stále je můj favorit Karel a Martina.
Pach krve 5: Krvavý masakr (2012)
WHAAAAAAAAAT????? MEGA TRAGÉDIE, CO TY HERECKÝ VÝKONY??? KATASTROFA !!! JDU BLEJT..
Špionáž v divočině (2017) (seriál)
Naprosto VÝBORNÉ ZÁBĚRY, oněměla jsem ÚŽASEM!! Myslím že lepší dokumentární seriál o zvířatech jsem dlouho neviděla.
Jumanji: Vítejte v džungli! (2017)
Já se bavila !!!! za mě 75%!!!
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Za Toma Hardyho bych dala klidně 10 HVĚZD !<333333333333
Křižovatky života (2013) (pořad)
Kde ty herce (neherce) proboha vybírali ??? Pusťte mě k tomu pls, ukážu vám co je SHOW ! Dvě hvězdy dávám jen proto že mi to přijde jako velmi kvalitní komedie !
Malé královny krásy (2009) (pořad)
Tohle bych zakázala... nebo každé matce co tam své dítě přihlásí ROZBILA HLAVU. CO VÁM JE?????? ZAKOPLEXOVANÝ MATKY, TLUSTÝ, HNUSNÝ ...Holčičky mají umělý vlásky, nehty a já nevím co ještě, prostě HNUS! Pro mě ODPAD VŠECH ODPADŮ. Další věc co nechápu je, že to někdo pořádá a dokonce nechá vysílat... prostě jedno velký WTF !