Recenze (14)
Jumanji: Vítejte v džungli! (2017)
Na to jak jsem si myslel že to bude přeplácaný, tak mě to dost překvapilo, vtipný a akční. Kevin Hart házel parádní vtípky a The Rock si jel zase to svoje... Parádní film.
Mudbound (2017)
Film o životě, ukázka toho jak byl život nefér... Film se pomalu rozjíždí ale ve druhé polovině filmu jsem dostal emocionální ránu, neskutečný zážitek z filmu. Perfekně to do sebe všechno zapadá. Rasizmus v plném proudu přinesl práve "MUDBOUND"... Mudbound je ukázka perfektních výkonů, a Jasona Mitchella jsem si po tomhle zhlédnutí zamiloval, na R.97 neuvěřitélný výkon. SIlný příbeh a konec mě opravdu dostal. Film bude určitě na Oskara konkurovat na vrcholu. 90%
Šéfkuchař na grilu (2014)
Poprvé jsem se usmál asi v 50 minutě filmu což je až tak jedno polde toho co jsem u toho filmu cítil, famozní hudba a ten scénář je uplně někde jinde.. dobrej závěr filmu
Knock (2017)
Moc se těším na novej film s Omarem........
Spider-Man: Homecoming (2017)
Zase fantascický Stark... Spiderman běží a doslova roz**dá co se dá :D a navíc mě přímo fascinuje že udží pet sto tisíc tunovou lod, ale kus zdi kolem pěti tun zvedá 2 roky :D. A ten konec za moc pej to byla zkouška ? -jo prošel jsi :DDDDD. Tom Holland ale parádní výkon. Zábery taky dobrééé a Michael Keaton se na padoucha hodí moooc...
Suburra (2015)
Zážitek a atmosféra z filmu za moooc. Italské gangy tak to je uplně někde než nějaký "gang" v americe. Jedna malá blbinka a vyvolá to opravdovou APOKALYPSU... a nevedou si žádné servítky a zabijí kdo se jim postaví do cesty. A ještě navíc bez cenzury... Paráda. Bohužel realita.
Kruhy (2017)
Naprostu prúměrný horror ... mrknout jednou za pár let a hotovo. Tohle byl možná tak pokus o návrat ale skutek utek. Maximálně 3/10. První díl samozdřejmě o mnoho levelú jinde...
Hancock (2008)
Skvělé akce, střelba, výbuchy, vtípky, a páradní Will Smith film mě bavil a tady za to tomu dávám 4*, ale jedna hvezda dolu za děj mohli si s tím trošku víc pohrát a udělat lepší scénář. 2 supeerhrdinové kam jdou nebo letí tak sto let nic neroste :D. To nebylo moc domyšlené. ale co už... těším se na díl druhý doufám že z toho udělají i tu pátou hvězdičku.
Sázka na nejistotu (2015)
Je to takový všchno moc složitý , ani to není moc vtipný čekal jsem od toho nějaký ty hlášky jak bylo třeba u Wall street. AAA BBB BB AA byl jsem z tohu uplně zmatenej, moc mě ani nenasála atmosféra filmu. Hereckej výkon ale paráda. 2 hodinová výuka nikdy neuškodí... :DD
Rivalové (2013)
Neskutečný film pro inspiraci, adrenalin a touha po vítežtví to je to co oba dva hodne posouvalo dopředu , tohle je jeden z mála moto filmu který mě opravdu zaujal jelikož Hamsforth i Bruhl roli nehráli oni se jimi staly.... skvělý film