Recenze (1 676)
Divoká stvoření (1997)
Podobně jako ve stejné sestavě o 10 let dříve, i tentokrát se jedná o originální a zvráceně zábavné guilty pleasure, které neochvějně dokazuje, že do stejné (nebo přinejmenším podobné) řeky lze vkročit i dvakrát. Ovšem zatímco ve Wandě vládli Kline s Palinem, ve "stvořeních" zcela dominuje geniální John Cleese! 80%
Ledově ostří (2007)
Sportovní filmy zbožňujeme. Blades of Glory je ovšem spíš extrémně zábavný a každým coulem trefný úlet, který neochvějně dokazuje, že když se Will Ferrell (jednou za velmi dlouhý čas) v nějaké roli najde, hraje jak bůh! 80%
Pohřben zaživa (2010)
Vynikající ukázka toho, jak s minimálními náklady a námětem, jenž by na první pohled mohl pokrýt tak maximálně 30 minut, natočit autentický a neustále gradující thriller do dokonalého finále. Vamos España! 80%
Mladý Sherlock Holmes (1985)
Filmů o Sherlocku Holmesovi vznikly stovky, od Sherlocka v kolíbce až po Sherlocka na Měsíci :) Jen hrstka z nich ovšem opravdu stojí za zmínku, nicméně tady Holmes Jr. do té hrstky rozhodně patří. Navzdory poměrně banální zápletce a padouchovi odhadnutelnému po 20 minutách (co taky čekat od filmu pro děti?) se jedná o atmosférickou a zábavnou oddychovku pro malé i velké. P.S. Už to asi napsalo hodně lidí před námi, ale ta podobnost s Harrym Potterem je neuvěřitelná! 75%
Hardcore Henry (2015)
Přísady: klasická FPS střílečka, parkour mýma očima na jiné úrovni (zfotrovatělý paprika Tary může jen závidět) a The Raid. Protřepáno, zamícháno. Nemá to scénář, nemá to mozek. Jaký chlap by ovšem přežil bez alespoň občasného zhlédnutí podobného akčního výplachu? :) 70%
7 životů (2017)
Už vysoce ambiciózní námět sliboval výjimečnou žánrovou událost, ovšem tak dravou krvavou jízdu s napínavou zápletkou zabývající se současnými tématy jsme vskutku nečekali. Navíc Noomi, kterou jinak nemusíme, ve své ehm... "sedmiroli" září! Nebýt toho překombinovaného finále, s klidem bychom mohli prohlásit, že primárně evropská scifárna si namazala na chleba všechny své zámořské druhy poslední dekády... 4 a 1/2*
Strážci Galaxie: Volume 3 (2023)
Správně namíchaný koktejl zábavy, akce a vůbec všemožných i nemožných emocí, jako od mistra barmana. Kéž by se tak důstojně dokázal rozloučit každý... 80%
Dracula (1992)
Předlohu jsme nečetli, nicméně se nám Coppolovský Dracula jeví poněkud rozporuplně. Kamera, výprava, hudba, kostýmy a celkově vizuál snímku to všechno je bravurní. Ovšem dějově to občas mírně pokulhává a od tak hvězdného obsazení by člověk snad čekal i trochu víc :) Takže celkově vzato se jedná o film, který si po právu získal mnoho obdivovatelů i kritiků, u nás ale přetrvávají spíše pozitivní dojmy... 70%
Noční agent (2023) (seriál)
Konečně jsme zase měli pocit, že se díváme na další poctivý akčňák z devadesátek! 80%
Lovcova noc (1955)
Legendární počin světové kinematografie, především díky nestárnoucímu ďáblovi Harrymu Powellovi. Potíž je v tom, že vše ostatní zestárlo... a to tak, že hodně. Svého času nepochybně děsivé scény dnes mnohdy působí úsměvně, a tak je spíš fascinující sledovat markantní proměnu žánru (z hororu na rodinný film pro děti), která nemá ve světě obdoby. 75%