Recenze (414)
Válečná generace (2013) (seriál)
Na německou televizní produkci hodně zajímavý projekt. Slušná snaha o německou sebereflexi a o reflexi ostatních národů (nutno uznat rusům, že se chovají jako dobytek delší stopáž než němci, což není trochu fér). Nesnaží se hrát chudály němce, ale prostě němce. Za sebe plná palba. Německá televize dokáže natočit lepší válečný film než česká vekoprodukce ach jo.
Hodina tance a lásky (2003) (TV film)
Polovičatost příběhu, který ani není příběhem, je zajímavá. Jedná se vlastně o jakýsi vhled do dění v tu správnou dobu. Na televizní produkci překvapivě dobré.
Moje tlustá řecká svatba 2 (2016)
Pořád mě to baví. Je to sice přehlídka již viděných vtipů ve zcela očekávatelném pořadí, ale přesto jsem se smál. Navíc vtipy to byly sice mnohdy hloupé, ale stále ne trapné a to je potřeba vyzdvihnout.
Moje tlustá řecká svatba (2002)
Příjemná a jednoduchá romantická komedie. Jednoduchá neznamená hloupá!
Poslušně hlásím (1957)
Já být Lukášem, tak toho dobytka zastřelím :D
Dobrý voják Švejk (1956)
Švejku vy dobytku!
Fear the Walking Dead: Flight 462 (2015) (seriál)
Jednoduchá krátká epizoda na zpestření, nic víc ani nic míň.
Frankensteinova armáda (2013)
Zoufale promarněný potenciál. Výsledek je v pohodě koukatelný, ale mohlo to být o sto procent lepší. Škoda.
Deadpool (2016)
Bavilo, líbilo. Vetřelce trojku jsem viděl... jsem tak starej :D
Zmizení (2013)
V půlce to ztratí tempo a pak už se to tak nějak dovleče do finále. Chybělo tomu něco, z čeho bych si sedl na prdel. Navíc nechápu, proč neřekl detektivovi, kde byl... Nakonec jen průměr, ale zase celkem dobrý :)