Oblíbené seriály (10)
M*A*S*H (1972)
Spiderman (1994)
Bratrstvo neohrožených (2001)
Comeback (2008)
Ze všech pitomejch seriálů, co nova natočila, se mi tenhle líbí nejvíc a Ozzák je skvělej. Že je to místy hluché dokážu skousnout a pořád si dám radši třikrát Comeback než jednu Ordinaci...
Hra o trůny (2011)
Temný případ (2014)
Tak tahle sedla jak prdel na hrnec už od titulků. Nicméně chápu, že velmi poooooooooooooooozvolné tempo vyprávění, který se topí v množství vzpomínek a odboček pryč od děje, není pro každého. Akorát po tom všem jsem čekal poněkud spektakulárnější konec tenhle mi přišel takový trochu prázdný ale co už, nikdo není dokonalý. Nejvíc mě mrzí, že se s Hartem a Cohlem už asi víc nesetkám, jsou to sice dva pořádní kreténi, ale něco do sebe mají. Asi půjdu hledat znamení žluté...
Černobyl (2019)
Prostě pecka...
Svět pod hlavou (2017)
Černé zrcadlo (2011)
Viděno už před rokem (jsem to zapomněl ohodnotit, hovado). Naprostá pecka. Nemám výhrad.
Válka ve Vietnamu (2017)
Takhle má vypadat dokument!