Recenze (33)
Ash vs Evil Dead - Family (2018) (epizoda)
Po 24x to samé. Gerontní Xena si hraje na matku pekel, Brůjs vše vyřeší, kniha mrtvých je po happy ending opět zpět, démoni se opět chovají jako idioti, a až na několik vtipných scének už seriál nenabízí vůbec nic, Brandy je mi ukradá stejně jako Campbell a celý Elk grove, ta drsňačka z Murického Albertu, už mě neskutečně vytáčí a Pablo vypadá pořád jako mentálně retardovaný kluks. Mám obavy že seriál už prostně nic nepřinese, cliché, vše pořád dokola, a čím dál tím hloupější a nesympatická sestava, dokonce i gore je dost amatérské. Dám tomu šanci u druhého dílu, ale pak už to bude jen pudová záležitost, buď to pude nebo konec.
Billie Eilish: The World's a Little Blurry (2021)
Billie Shitish s vyblitou zmrlinou na hlavě aneb další pseudo celebrita z ásbuku na ishit - platformě.
Cyberpunk: Edgerunners (2022) (seriál)
Jak oživit z podstaty zničenou, zaostalou hru která zklamala všechny ? Udělejte zasekanou pedofilní trapárnu pro nevkusné panické zoufalce a hle ze zaostalé broken sračky je rázem hit na STEAMing pile of shits. Fuck this fucking age.
Dobré ráno, Brno! - Epizoda 1 (2023) (epizoda)
Dobré ráno Žumpo! Táhni konečně do pi**.
Fakjů pane učiteli 3 (2017)
Fak jů goat 3 je filmem kde 25 letí studenti střední školy, konečně došli svému údělu a složí maturitní zkoušku v epickém to konci trilogie, která prošla od vtipné a zároveň německé - ano pěkný to paradox, komedie po reklamu na čmoudy, na jedničku na druhou ochuzenou o ten vtip, takže dále už jen německý film pro slaboduché smíšky, kteří berou do kina holky které si vybírají mezi 3 až 5 nápadníky zároveň, s tím že nejspíš spí s tím 6, těm taky plní účel ostatní si jen odchrchlou a pustí si něco skutečně vtipného, třeba kohoutek ze kterého teče voda s lsd.
Falcon a Winter Soldier (2021) (seriál)
typická tuctová woke sračka stejně jako všechny ostatní kýčoviny od Matelu teda Mrdvelu teda prostě té těch leporel pro 30+ panice.
Godzilla vs. Kong (2021)
300 metrový hodný opičák a zlý špekatý nukleární dinosaurus si dají po tlamě při chaotických záběrech kde oba podle potřeby mění velikosti zabijí miliony lidí žijících ve městech a nakonec se tím odporným násilím natolik unaví že se oba vrátí do prdele ze které vylezli a rozpočet na naprosto zbytečnou dvouhodinou pičovinu mohl padnout na obnovu pralesů, záchranu ohrožených druhů nebo výzkum rakoviny.
Guardians of the Galaxy: Inferno (2017) (hudební videoklip)
Výborná ukázka že se dá retro zvládnout jako v originále a nic nepoznat. Ovšem nechápu proč tam byl 80-kový i roční Hajzlhof, Mrvel indastrí, a slizký vkus kurvící geront s pedo knírem, asi zůstane záhadou.
Hra o trůny - Železný trůn (2019) (epizoda)
za 5, čistě jen se šajdenfrojdu, kterak slaboduchým vymatlancům skončil jejich seriálek jinak než chtěli, a já se jen bavím protože za a) je to velmi Ftipné, a za b) seriál mě celou svou existencí těžce míjel a tak jsem měl 120 minut středověkého pindání s pointou, a to prostě musím ohodnotit plnem.
Inside Eden's Gate (2018)
Tak jako tento díl i tento počin je prostě poloviční, film nic nového nepřinese, kromě Grega Bryka jsou všichni herci jiní než ve hře, a je to stejně hloupé a jednotvárné tak jako hra, ovšem hra je generická, primitivní a pořád stejná jako ostatní což je 50/50 záleží na subjektu zda mu to vadí nehraje, nevadí hraje. Ale tak Josef Semeno se povedl i když stejně jako ve hře je to nereálná kokotí hlava, přesto 30 minutový počin zdarma pro propagaci hry, stylově sedí, postavově taky, ale stejně prostě radši strčím penis do mixéru než hrát a čumět generickou nic nového nepřinášející vykrádačku sama sebe, která je sice zábavná, ale je to podřadná, popcornová a ryze pokrytecky povrchní zábava, takže prostě tak jako Far Cry 5 2,5 - 5. Tady tedy 3, od 1 do 10, 5, jako ve škole Dobrá. Prostě průměr, protože nehledě na kvalitu či zábavnost bez uvěřitelného světa, postav a inovace je to jen cash grab a filmečky, a jiné propagace jen součást skurvené mašinérie.