Recenze (268)
Rytíři spravedlnosti (2020)
Skvelý príbeh,herci,skvelý film.Američania môžu ísť do piče s tými ich filmami.Kvalitný európsky film!!!
Drž hubu! (2003)
Skvelá francúzka komédia.
District 9 (2009)
Zatiaľ najlepší film Neila Blomkampa.
Hanebný pancharti (2009)
Zatiaľ najjepší Tarantinov film.
Upgrade (2018)
Skvelé.Príjemné prekvapenie.Asi najlepší film tohto roka.Záver filmu výborný.
Deadpool 2 (2018)
Pokračovanie ako má byť.Není o čom.
Avengers: Infinity War (2018)
Není o čom.Perfektné vyvrcholenie tejto ságy.Zakončenie ako má byť.
Hacksaw Ridge: Zrození hrdiny (2016)
Podľa mňa druhý najlepší vojenský film po Saving private Ryan. Mel Gibson,klobúk dole.
Teorie velkého třesku (2007) (seriál)
Tento seriál je skvelá oddychovka.20 min. epizody.Avšak len do šiestej série.Potom to už ide rapídne dole vodou.
Dexter (2006) (seriál)
Môj najobľúbenejší seriál!Naozaj môj šálok kávy.Akčné,napínavé a skvelo ukončený seriál.