Recenze (268)
Tiché místo: Část II (2020)
V podstate zase rodinná blbosť ako jednotka a záver je sklamanie.Odkiaľ prišli,čo sú zač,kde sú tie armády?zase taký neporaziteľní niesu,keď sa boja vody.Letectvo.námorníctvo,tanky,drony sú kde?V pokračovaní to musia objasniť,lebo inak sú tieto diely fakt blbosť...
Rychle a zběsile 9 (2021)
No áno,môžu to točiť donekonečna.Pokiaľ jeden diel zarobí na ďaľší ,tak točia.Už dlhšie to je o ničom.Fakt popcornovka bez rozmýšľania.A keď už leteli do vesmíru,to zabili fakt.Už by to mohli ukončiť.
Sebevražedný oddíl (2021)
Na jedno pozretie,ako popcornovka,pri ktorej netreba rozmýšlať,tak fajn.Len škoda,že takých filmov je akosi veľa...
Válka zítřka (2021)
Skvelé prekvapenie,skvelý film!!!Akčné scifi,humor,dej,herci.Páčilo sa mi to!!!
Rozhněvaný muž (2021)
Celkom fajn film o starej dobrej pomste...
Fenomén (2020)
We are not alone.To už vedia asi aj deti...Dokument zaujímavý,miestami už dlhý ale presvedčivý.Je to väčšinou len jedna pani povedala ale niektoré prípady ako tá vojnová loď,stíhačky a chlapi pri radaroch čo videli,zaznamenali,tak na tom už niečo bude.Určite to bolo niečo mimozemské,či nás len pozorujú,skúšajú alebo na niečo pripravujú,bohvie.Ale tento dokument už ukazuje dôkazy,pravdu a nie len kecy.Hlavné je,že už to pomaly výplýva na povrch a možno len nejaký debilkovia a zbytočné náboženstvá si myslia,že sme sami....
Armáda mrtvých (2021)
Lepšie 3 hviezdy,nebolo to zlé,celkom fajn sekanica ale trocha pridlhé...
Kyslík (2021)
Veľmi príjemné prekvapenie,nečakal som také celkom slušné scifi....
First Signal (2020)
Nuda,veľká nuda.Celý film len trepú a trepú,efekty žiadne,možno jeden na konci a aj to je o ničom.Nízkorozpočtová blbosť...
Utajený pasažér (2021)
Nuda,uspávačka....