Oblíbené filmy (10)
Ranař (2011)
Po nějaké době zase film, který mě kurevsky bavil.
Avatar (2009)
Nespoutaný Django (2012)
Smrtonosná past (1988)
Komando (1985)
Nejlepší Arnold.
Pátý element (1997)
Mladí muži za pultem (1994)
Nezastavitelný (2010)
wow, that was intense...Tony Scott rozhodně ví, jak má stupňovat napětí.