Recenze (1 732)
Chudáčci (2023)
Nevím, co říct. Já bych š*kal, až bych pukal. Kozy, vozy.
Vocasy na tripu (2023)
Dostal jsem to, co jsem čekal. Nasmál jsem se do sytosti.
Volha (2023) (seriál)
Tak ty vole.
Duna: Část druhá (2024)
IMAX rullez. Neskutečné audiovizuální hody. Podle mne to překonalo Part one.
Jack Ryan - Season 4 (2023) (série)
Michael Peña si to urval celé pro sebe.
Jack Ryan - Season 1 (2018) (série)
Paráda. Tohle šlape.
Sisu (2022)
Tohle bylo to, co jsem potřeboval: svěží béčko, které nenudí a útíka kupředu jak německý ovčák. Perfektní přepálenost k závěru a neskutečný nemluvný Kosťej.
Loki - Season 2 (2023) (série)
Opět parádní pecka. Loki je král. A ten konec série je špagetující.
Ted Lasso - Série 3 (2023) (série)
3. série završuje tuto skvělou sérii v grandiózním stylu, poskytujíc nám emocionální a nezapomenutelné rozloučení s našimi oblíbenými postavami, s kterými se ale loučit nechcete.
Nepřítel státu (1998)
Pořád to skvěle funguje i po 25 letech. Svižné a s výbornými herci.