Recenze (19)
Pásky z Nagana (2018)
Dávám 5 hvězd tomu momentu a úsilí.
Absurdistán (2006)
Totální odvaz. Vážně vtipné a real
Zelená kniha (2018)
Za mě jeden z nejpříjemňejších zážitků toho roku. Díky za něj.
Koptashow (2019) (pořad)
Pět hvězd za cringe, který je mi zdrojem energie.
Na Hromnice o den více (1993)
Krásný humor
Faunův labyrint (2006)
Velký příběh, ale přiznávám .. čekal jsem malinko více.
Sexuální rekonstrukce (2003)
Celý film jsem s Paulem Ruddem procházel těmi scénami a teď po filmu se cítím úplně stejně podvedený. Jako film si určitě zaslouží 4-5*, ale to téma mi sebralo všechnu energii. Je to natočené nefyzické znásilnění, kde z vás ždímou soucit a přejícnost a v posledních scénách vše přeseknou jako pupeční šňůru dítěti, které pak musí žít v kruté realitě. Rachel W. je výborná pro toto téma - stejně jako ve filmu My Cousin Rachel, kde je podobné téma a snad ještě tvrdší příběh.
Mravenci - Tajná síla přírody (2004) (TV film)
Měli bychom se hodně co přiučit od těhle malých supermanů. Ta pospojitost a soužití všech jako jednoho je fascinujicí a bohužel ne tak známá veřejnosti. Viděl jsem videa, kde měli lidé mravence v teráriích a chovali je u sebe v domácnosti, ale to se mi nikdy nelíbilo. Ve volné přírodě jsou krásnější a poradí si jednoduše. Ten film by mohl být klidně i delší.
Pod vlivem lásky (2008)
Ano prosím. Chci ještě. Tohle je film zkrátka podle mého gusta (͠≖ ͜ʖ͠≖)
Temná melodie (2018)
Vtipne, ale preplacane