Poslední recenze (45)
Doctor Strange v mnohovesmíru šílenství (2022)
Úžasný vizuál.. ty barvy a kouzla mě opravdu bavili. Má to i zajímavý děj a film hezky šlape. Oceňuji i drsnější scény. Jediné, co filmu odpustit nemůžu, je závěr, kde jsou nesmyslné "přecvaky" postav z pohledu motivace, charakteru a schopností. Každopádně příjemný nadprůměr 3,5*/5*
Fantastická zvířata: Brumbálova tajemství (2022)
Prosím ať je pokračovaní kvalitnější! Bylo to tak nějak OK... Potterhead dost odpustí... Konec utahanej a chudáka Brumbála nikdo nepozval, tak stalkuje za oknem :D
Batman (2022)
Je to dost vleklé a utahané. Batman tu celou dobu působí jako spráskaný pes. Něco už má za sebou, ale to my moc nevíme. A scény s Catwoman, kde jsou spolu jsou hrozně divné... Dále mi vadily jeho vztahy s policií.. to bylo moc. Jako by snad byl jedním z nich... A teď to pozitivní.. to jeho auto bylo skvělé a záporné postavy včetně a hlavně hádankáře byly taky fajn. Škoda vymazané scény s Jokerem. Byl tam chvíli a wow. Cením i to jak byl Batman těžkopádný a schytával taky dost ran.. až na ten brutálně neprůstřelný oblek :D