Recenze (29)
Kuchňa (2012) (seriál)
3,5*
Manie-Manie: Meikjú monogatari (1987)
Vizúal s old-school animáciami bol síce naozaj kvalitný a prepracovaný, ale čo sa týka dejovej stránky to bolo pre mňa sklamanie. Na Neo Tokyo som počul len samu chválu a veľa ľudí nazvalo toto anime "kultom". Síce to nie je až také zlé, pretože atmosféra je perfektná no celé mi to príde zbytočné a nudné. Najlepšia časť jednoznačne Running man.
Srbský film (2010)
Tento family friendly snímok je asi jediný film, pri ktorom nemám ani šajnu ako by som ho ohodnotil.
Pacific Rim: Povstání (2018)
Kráľ nesympatickosti a. k. a. Boyega
Rychle a zběsile 8 (2017)
Poďme rozbiť zopár áut do nášho sci-fi seriálu
Neutečeš (2014)
Keď som sa mal báť smial som sa
Zlověstné ticho (2007)
Dead Silence je stupidný horor s najlepším koncom aký som kedy mal možnosť vidieť na hororovej scéne.
Pavouci z vesmíru (2010)
Amatérsky film so skvelými efektami.
Gravitace (2013)
Prekrásny vizuál si hneď získal môj záujem, keďže odmalička som mal slabosť pre vesmír. No tento film určite nie je vhodný pre ľudí ktorých vesmír neberie. P. S. NÁZNAK MALÉHO SPOILERA !!! Čo do pekla bolo na tomto filme sci-fi ? Tie nápisy na ich prilbách ? Neviem podľa mňa by tento film vôbec do sci-fi patriť nemal.
Wanted (2008)
Neviem či som sa bavil kvôli obsadeniu alebo motivácii k zmene života. No tento sci-fi blockbuster si naozaj získal moju pozornosť.