Recenze (71)
Action Man (1995) (seriál)
Nejstupidnější animovaný seriál, který jsem kdy měl tu smůlu zhlédnout.
Andromeda (2000) (seriál)
Hrozná pí*ovina. Nebýt toho, že jsem se na to musel koukat s malým bratránkem, tak se tomu vyhejbám jako čert kříži...
A-Team (1983) (seriál)
Stejně jako Chuck Norris i oni tu budou navždy!
Batman: Dead End (2003)
Až neuvěřitelně profesionální fanouškovský kraťas od asi toho nejfanatičtějšího batmanova stoupence. Kam se na tohle hrabou studiové AvP, AvP2 a jiní žabaři. Tohle je prostě crossover se vším všudy, který se drží všech jeho nepsaných pravidel. Takhle by to mělo vypadat, Marvele, DC a spol.! http://www.youtube.com/watch?v=Hjp0I_okX0w
Bazén (2001)
Děte se utopit! Totální shit, kterej je i na slasher hrozná podívaná. Když už je ale scénář tak otřesně pitomej a "herci" tak toporní a nesympatičtí, tak to aspoň měli vycpat nějakejma pěknejma babama... čehož jsem se nedočkal. Nevím proč, ale ani jedna z nich se mi nelíbila... vlastně jo, Isla Fisher je tu pořád stejně pěkná jako v Nesvatbovejch. Škoda, že tak brzo umřela. Vsadím se, že by v pohodě odtáhla celej tento "filmovej skvost"... No nic, jdu si pustit Vřískot.
Beyblade (2001) (seriál)
Ta 1* je za to, že mám ve skříni ještě asi 6 baybladeů. Nějak se jich nechci zbavit xD
Blade (2006) (seriál)
První dva filmy docela ušly. Proboha, ale vážně nechápu, proč museli natočit něco takovýho... navíc po trojce, která byla totálně zprasená, a už to samo o sobě naznačovalo, že tahle série nemá budoucnost.
Blanche - královna zbojníků (2002)
Tak tenhle kousek aspiruje na titul "nejhoršího filmu, který jsem kdy viděl".
Brouk (2002)
Velice humorný a příjemný nezávislý film... a dost slušně odfláknutej nápad s "teorií chaosu". Celou dobu mi přišlo, že ten brouk v příběhu žádnou velkou roli nehrál... Na můj vkus až moc postav, ale i tak si každá z nich dokázala získat moji pozornost. Ke konci jsem si snad v každém záběru myslel, že přijde nějaká tragédie (vražda, teroristický útok...ostatně postava podivína z blízkého východu tomu dost nasvědčovala... ano, asi začínám být xenofobní), ale nic se kupodivu nestalo. Takže, jako zajímavé nakouknutí do osudů několika lidí, ano... ale že by se z vás po jeho zhlédnutí stal aspoň laický znalec "efektu motýlího křídla", to rozhodně ne (v tomhle jsem od filmu čekal trochu víc).
Desperado (1995)
Úžasně dávkovaná akce a legendární hlášky. Co víc si přát?