Recenze (167)
Téměř dokonalý zločin (2000)
Nenašel jsem chybu, takže jasných 100 %.
Atlas mraků (2012)
vydržel jsem necelou hodinku, pak následovala kompletní rezignace
Nedotknutelní (2011)
Dá se to zkouknout a má svou logiku. 80 %
Muži v černém 3 (2012)
Perfektní zábava. 95 %
Archiv (2009) (TV film)
Excelentně odehrané, v plném rozsahu věrohodné. 85 %
Den před krizí (2011)
Solidní zpracování a obsazení, ale pro mě osobně prapodivné podání identifikace a popisu prvotního problému ve stylu jeden na to přišel, ostatní nic netušili. 75 %
Nepřítel pod ochranou (2012)
Solidní akce ve stylu Bourna, ale celkově méně uvěřitelná a veskrze průhledná.69 %
Poslední Mohykán (1992)
Na tomhle filmu bych nezměnil ani kousek, proto plné hodnocení. 100 %
Živí mrtví (2010) (seriál)
Pro všechny díly je charakteristická přílišná brutalita, která je podle mého názoru zbytečná, ale budiž. Co mi vadí podstatně víc, je snížení tempa ve druhé sérii, kdy především poslední díly zavání nudou. Sledovatelnost je nicméně pořad solidní, takže pro silnější nátury mohu doporučit. 65 %
Twilight sága: Rozbřesk - 1. část (2011)
Nuda, strašně moc nudy a téměř nula čehokoliv jiného. 20 %