Recenze (30)
Volha - TEL-EVÍZE (2023) (epizoda)
Barvotisk bez hloubky a přesahu, jednotlivé situace se střídají a nikde ani závan chuti či zápachu.
Devadesátky - Přehrada (2022) (epizoda)
Jak se hodinu připravovat na ponor... a pak zjistit, že přes ty betonové římsy by sud přehodil leda slon...což bystřejší divák vidí už při prvním pohledu na přehradní hráz.
Pozadí událostí - Paridův soud (2022) (epizoda)
Instatní prázdnota...
Případy 1. oddělení - Podnájemníci (2022) (epizoda)
Mírně vyčichlé...
Sólomámy (2022) (TV film)
Hóóódně po povrchu...
Hlasy pro prezidenta aneb Pokus o kontrarevoluci (2021)
Není špatné občas si připomenout některé činy a situace - Topolánek na oslavě Martina Nejedlého, Škromach v bazénku a jeho "Zapalte ohně!" ... Vrcholem bizarnosti je ovšem tanec L. Zaorálka s důchodkyněmi v předvolební kampani - pseudofaun a jeho pozdní odpoledne :-)
Mare z Easttownu (2021) (seriál)
Tak někde na 50 %, Winslet hraje dobře, ale vyprávění je překombinované, na relativně malém prostoru rozvíjí spoustu osobních příběhů, které musí nutně zůstat jen črtou. A polovina posledního dílu? Dotahování něčeho, co mělo zůstat otevřené...
Myši patří do nebe (2021)
Film je takovej...utahanej, působí jako nastavovaná kaše...a jako bych už většinu nápadů někde viděl...a často v lepší podobě.
Ochránce - Slabý kus (2021) (epizoda)
Dost slabý kus...co postava, to stereotyp...nevstoupíš po desáté do stejné...
Ochránce - Veřejný nepřítel (2021) (epizoda)
přepálený, od začátku do konce