Recenze (897)
Děti Nagana (2023)
Taková milá amatérština, která ale nostalgicky zaujme. V té době jsem byl ve věku dětských postav, takže asi i proto, ale hokej jsem nikdy nehrál, ani bruslit jsem moc neuměl.
Střídavka (2022)
To byla sebranka exemplářů, skoro všechny postavy nesympatické (snad až na Čvančarku), nelogické chování a Holubová v roli sklerotické babky úplně mimo.
Uncharted (2022)
Holland špatně, Wahlberg ještě hůř, absolutně absurdní casting. Akce celkem dobrá. Taková sterilní jednohubka, která neurazí (jsem fanda herní předlohy), ale ani nenadchne. Spíš vyšumí, zapomene se na to. Možná už se stalo.
Rychle a zběsile 9 (2021)
Strašné peklo, tady přestřelili fest, ale zábavné (chtěně i nechtěně) to je i na tu stopáž.
Venom 2: Carnage přichází (2021)
Docela prdel, rozhodně zábavnější než jednička Venom (2018)
Ježek Sonic (2020)
Možná o něco lepší než https://www.csfd.cz/film/546268-pokemon-detektiv-pikachu/komentare/ ...., ale bodově na stejno. Není to tak vážné, je to vážně jen dobrodružná komedie, Carrey mi přišel v některých momentech až moc přehrávající, ale pravděpodobně to byl účel. Cílovka jsou stejně mladší diváci a těm se to líbit bude a určitě to pro ně bude mnohem stravitelnější než již zmíněný "pikachu", který byl chvílemi depresivní.
Neviditelný (2020)
Film má napětí, hutnou atmosféru, sem tam cool natočené scény, za mě hodně muziky za málo peněz. Jediná chyba pro mě je hlavní herečka, která sice dobře hraje, věříte jí to, ale není vůbec přitažlivá, spíše naopak.
Případ mrtvého nebožtíka (2020)
Jedna hvězda za Olomouc, druhá za odvahu natočit parodii, ale prosím, už to nedělejte, bída.
Slečna bestie (2020)
OK "killy", cajk, jinak na to do zítřka zapomenu. BTW podle mě Vince Vaughn prostě není dobrej herec (viz Blok 99 (2017)), sorry.
Dětská hra (2019)
Vydařený remake s novými prvky dané dobou, za mě dobrý tah.