Oblíbené seriály (10)
Červený trpaslík (1988)
Absolutní srdcovka 👍
Rodina Sopránů (1999)
Masterpiece. Za mě TOP seriál ever.
Perníkový táta (2008)
Přátelé (1994)
Srdcovka, přátelé jsou prostě přátelé, opravdoví přátelé, ti naštěstí nezklamou.
Stranger Things (2016)
Teorie velkého třesku (2007)
Misfits: Zmetci (2009)
Sbohem zmetci, bylo to fajn, jeden z nej seriálů co jsem viděl, podruhé ještě větší pecka, stačí 3 série, poslední dvě bída.